Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Koppijn als een gek.

Lekke band met de auto, FUU!

ben aan t werk.... :(

Nee, Smurf heeft dat er allemaal later bij gelogen, hij heeft maar 3 eieren op! En ik toevallig ook ja!!! Zoooo stoer :cool:

:roflol:
ik heb er helemaal nix bijgelogen! waar halen jullie die valse bedrieglijke leugens toch allemaal vandaan :')
behalve 1 eitje natuurlijk
Ik ga wel voor de 4 eieren volgende keer, er was nog wel wat plaats in mijn buik
naast de 3 eieren, een heel bord pasta en een energiedrankje ..voor alle duidelijkheid :o
Ik hoop dat het examen morgen gemakkelijker is dan ik denk dat het zal zijn. Pff wat een chaotisch vak. Ik heb zelfs geen tijd om me te "ontspannen" :(

OT: nog 2 examens te gaan...

Ik klaag dat het saai is vandaag, en ik ben duf.

tandpijn! :fuu:

ik moest deze keer betalen toen ik boodschappen deed :(

Nog steeds last van winterdip, zo erg dat ik niet eens echt zin heb in de vakantie die ik over twee weken naar de zon wil plannen. :(

Dat ik echt zin heb om met me grippers te spelen maar anders wordt dat overtraining. :mad:

nogsteeds last van me onderrugje, morgen maar wat deload squatten dan.

Eindelijk een keer HW aan het maken, en dan wordt ik weer afgeleid -.-' Niet alleen verslaafd aan trainen ook aan het forum !!:eek:

En aan me HW komt geen eind aan, maar aangezien ik voor het eerst ofzo lekker op dreef ben wil ik wel doorgaan maar ik moet ook weer vroeg slapen anders heb ik slaap te kort....

5uur je bed uit, wat een belachelijke k*ttijd.

Heb me helemaal de pl**ris ingeleerd voor Geschiedenis heb ik een 4.2 al beloning :mad:

k*tdag vandaag

verkouden, keelontsteking

:fuu:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven