AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben een topic kwijt, waar ik een grappige ^post gelezen had van iemand. Ik wou het woord onthouden.
Weet niet meer precies waar het over ging, maar iemand was een andere kerel aan het uitschelden door hem een keukenplaatser ofzo te noemen. Was een ander woord maar daar kwam het op neer, alleszins iets met 'keuken'.

Keukenmonteur volgens mij, ging toch over dat jongetje die 100kg drukte ?

pff ik snap geen bal van dat vennootschapsrecht
De gekopieerde notities die ik heb trekken ook al op nix. Zelfs ik maak betere notities moest ik doof zijn :fuu:

ben geil en heb geen vriendin en geen geld voor een hoertje wat nu fuu me

pff ik snap geen bal van dat vennootschapsrecht
De gekopieerde notities die ik heb trekken ook al op nix. Zelfs ik maak betere notities moest ik doof zijn :fuu:

I owned recht gisteren :cool:

En heb inderdaad hetzelfde probleem met notities van andere mensen. Begrijp echt geen bal van hun opbouw en redenatie :roflol: (als ik het al kan lezen)

Note to self: meer naar school gaan.

I owned recht gisteren :cool:

En heb inderdaad hetzelfde probleem met notities van andere mensen. Begrijp echt geen bal van hun opbouw en redenatie :roflol: (als ik het al kan lezen)

Note to self: meer naar school gaan.

ik ga dan nog meestal wel naar de les maar bij recht was ik te lui om notities te nemen :')
Die vent sprak gewoon een soort onverstaanbare taal voor mij.
Ik mag het nu echt wel niet verprutsen voor dat vak want ik heb al 15/20 voor mijn permanente evaluatie en dat telt voor 20% mee dus heb ik al 5% overschot voor mijn examen van maandag :cool:

Heb net mn hele wc-pot dichtgescheten, compleet verstopt.

What to do now?:shrug:

sneeuw, sneeuw, sneeuw... wtf heb je er aan in dit vlakke land? het zou verboden moeten worden!

Sneeuw -.- Dat het weer lekker een gladde teringzooi wordt , ook k*t voor op me werk.

En dat ik ziekelijk veel huiswerk moet gaan maken maar ik liever op het forum kijk en zometeen ga trainen...
Dan heb ik daarna wel tijd voor HW maar dan ga ik denk gamen met me neefje :D

ben verkouden als een hond.

Ja dat heb ik ook nog trouwens :P Niet heel erg maar ook wel zwaar irritant.

Pijn me onderrug kan amper zitten :(

Dat ik het tegen Smurfje op ga nemen met 3 eieren eten, maar heb er niet echt trek in :rolleyes: Is weinig beters in huis vandaag...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven