AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
M'n neus ligt er half af door een foutje bij het scheren.
M'n kip is aangebrand.
M'n kwark is over datum.
Het is veel te warm.
Die kerel van de MR belt me niet.

Pluspunt : Wilders is afgeslacht tijdens het vragenuurtje in de tweede kamer.

Dat ik net twee uur heb lopen pitten zodat ik vanavond (ehh vannacht) weer veel te laat de slaap kan vatten. Gaat al maanden zo...

mijn kontgat jeukt :mad:

werd vanochtend wakker met gruwelijke pijn in mijn onderrug, wou vandaag van alles en nog wat opruimen maar dat wordt uhm maar een ander keertje

moet nog 3 weken stage lopen omdat ik vry laat ben begonnen en ik nu aan alle kanten genaaid word en het buiten @>_<#*@@ lekker weer is.

werd vanochtend wakker met gruwelijke pijn in mijn onderrug, wou vandaag van alles en nog wat opruimen maar dat wordt uhm maar een ander keertje

en ik heb alles eindelijk eens een keertje opgeruimd, kom ik bij het containerpark,
shop ik mijn kleine teen nog aan gort op die stomme container!!!

ej dude, wie is die chick op uw avatar?

focking last van m'n keel en buik.

Heb weinig te klagen eigenlijk. Prima dag vandaag. Ben geslaagd voor mijn theorie-examen rijbewijs B, en heb de rest van de dag vrij.

Pluspunt : Wilders is afgeslacht tijdens het vragenuurtje in de tweede kamer.

Heb niet de hele tijd gekeken, maar dit wil ik wel zien.

Valt dit ergens te zien? Zou mijn dag nog beter maken!

Dat ik net twee uur heb lopen pitten zodat ik vanavond (ehh vannacht) weer veel te laat de slaap kan vatten. Gaat al maanden zo...

gezellig dus je komt vanavond ook weer op het forum

- keek net in de spiegel en lijk zo klein kleiner als vorig jaar zomer terwijl ik 12 kg zwaarder ben:mad:
- opeens focking veel puisten
- straks weer focking veel zweten door eca
- geen werk dus de hele dag lopen niksen

Ik woon in een appartement op 8 hoog, waar het gevoelsmatig 3 keer zo benauwd is als buiten. Ramen inslaan helpt niet, deur openzetten ook niet. Heel lastig geslapen. En sinds dat het warmer is trek in voeding die niet in mijn dieet thuis hoort :mad:

1- word knettergek van die k*t prikkelhoest, keel is zo rauw als ik weet niet wat, maar ik blijf maar hoesten :mad::mad::mad::(
2- weer last van schouder door meneer hoest
3- ****ing benauwd, maar onze airco hebben we laten staan bij verhuizing :rolleyes:
4- m'n derde been wordt op de irritantste momenten hard
5- k*thoest

voor zover mijn dagelijkse bezigheden...FML.

Ik heb de hele dag moeten chillen in het lekkere weertje omdat ik vrij was terwijl andere mensen moesten zwoegen op werk.
Wat een k*tdag.

god wat is het benauwd.

Nog 1:

Ik word helemaal para van dat zweten!
Bij de minste inspanning heb ik al een zweetsnor, of een nat voorhoofd.
Meer mensen hier last van?

edit: zweten algemeen, niet omdat het vandaag warm is.

Nog 1:

Ik word helemaal para van dat zweten!
Bij de minste inspanning heb ik al een zweetsnor, of een nat voorhoofd.
Meer mensen hier last van?

edit: zweten algemeen, niet omdat het vandaag warm is.

ik had een goede tip van iemand gekregen: natte (hand) doek gebruiken, het helpt zeker.

Krijg net te horen dat twee projectgenoten gestopt zijn met de opleiding en dus niks gedaan hebben voor ons project wat morgen ingeleverd moet worden... $*#$*#(0234@($@)-2 zooi!:mad: wordt weer een avond/nacht beuken:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven