XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben helemaal kapot omdat ik vandaag een triathlon had op school in het heetste deel van de dag. 400 meter zwemmen - 10 km fietsen - 6 km lopen.

Hierna had ik nog 2 uur praktijk, we gingen skeeleren, zieke mother****ers, dat doe je toch niet na een triathlon.

Ik ben dus helemaal kapot en ben te moe om van m'n stoel af te komen. Ik zit er nog aan te denken om dadelijk te gaan trainen maar ik denk niet dat dit verstandig is omdat m'n accu leeg is.

ik had beentraining maar halverwege kwam ik zonder energie te zitten, gewoon compleet willekeurig. dat was wel even minder, gewoon hetzelfde ritme en eetschema aangehouden dus ik stond daar met grote vraagtekens :p.

Heb weinig te klagen eigenlijk. Prima dag vandaag. Ben geslaagd voor mijn theorie-examen rijbewijs B, en heb de rest van de dag vrij.

Heb niet de hele tijd gekeken, maar dit wil ik wel zien.

Valt dit ergens te zien? Zou mijn dag nog beter maken!
Misschien op uitzending gemist of youtube. Gefeliciteerd met je theorie rijbewijs B overigens.

Het warme weer :(

Sinds zondag < /3... kan niet meer eten, niet meer trainen, niet meer slapen kan helemaal niks :treuren::huilen:

Ik vind het te warm. Daarnaast heb ik tentamens deze week en ik heb totáál geen zin om te studeren.

tis gwoon ontzetten mega k*th...

WAAAAAAARRRMMMMMMMMM

+punt

alle, maar dan ook ALLE chickes lijken ineens geil

haha idd, lekker in rokjes enzo :d

933cc5f311b4.png

Omdat ik fail @ school.

had voor morgen en overmorgen verlof aangevraagd en ik krijg er geen :fire:
mijn prestaties zullen de komende 2 dagen dan ook zwaar ondermaats zijn, het toilet zal regelmatig bezet zijn :toilet:

ik heb potverdomme vannochtend een verkeerde boxer aan getrokken.
1 daardoor heb ik aldoor jeuk aan mijn ballen
2 hij zit te strak
3 als ik opsta zakt ie van mijn reet af

potverdomme als ik thuis kom tief ik dat hoere ding weg

t*ring t*fus hoere ding en ik moet de hele dag nog potverdomme

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven