XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren avond op kunstgras gevoetbald met een korte broek.

Door een woede aanval en de sliding die het resultante ervan was zit ik nu met een scheenbeen die als een gek 'brand'!!

Krijg net te horen dat twee projectgenoten gestopt zijn met de opleiding en dus niks gedaan hebben voor ons project wat morgen ingeleverd moet worden... $*#$*#(0234@($@)-2 zooi!:mad: wordt weer een avond/nacht beuken:(

:roflol:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat m'n tyfusananasblikken niet open willen, potverdomme. Vieze vuile k*nkerblikken!

kan vanochtend niet trainen :( dan morgenochtend maar.

Dat mijn nieuwe vrouwelijke collega een draak van een wijf blijkt te zijn.:headbang:

Dat ik weer maar eens verschrikkelijk jeuk aan mijn gehemelte heb !

Klagen, nee doe ik niet aan;). Het is wel jammer dat ik mijn fiets nog niet heb :p anders was ik ipv forummen -> buiten fietsen in het bos ;).

Nee fietsen vind ik beter..kan ik lekker een afstand fietsen in het bos. Wandelen naar het bos is toch wel een eindje en als je daar eenmaal bent zie ik altijd maar het zelfde stukje, als je begrijpt wat ikb edoel. Doe mij maar lekker vlot fietsen door het bos :)

dat mijn zak plakt bij dit benauwde weer:(

Klagen over warmte doe ik pas bij 30C+. Is wel een lekker weertje zo. Beetje cardio doen met dit weer, maar niet binnen! Fietstochtje van 40km is wel okay. Als ik dan toch wat moet noemen; had vannacht last van een steekmug, voor het eerst van dit jaar.

vandaag heb ik niet zo veel te klagen eigenlijk

Werken zonder airco, zweetsnorren + zweetmonobrows ftw

Nog niks, en ik hoop ook dat dit zo blijft. :-)

ik wil klagen over dit k*ttopic

:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven