MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag in het ziekenhuis geweest voor mijn knie.

GVD 40min moete wachten. En waarom liggen er gvd alleen maar van die k*t vrouwe bladen om te lezen en niet een auto of een motorblad. Alleen de t**fus prive en al die shit.

Daarna komt de arts met een achtelijk conclusie, dat ik mijn knie extreem moet belaste en pijn moet veroorzaken en dan terug moet komen.
Je had hem toch ook in elkaar kunnen slaan a la de jonge Bonjasky met z'n vliegende knie.

Dan sla je twee vliegen in een klap, je veroorzaakt pijn en je knie belast je ook.

Je had hem toch ook in elkaar kunnen slaan a la de jonge Bonjasky met z'n vliegende knie.

Dan sla je twee vliegen in een klap, je veroorzaakt pijn en je knie belast je ook.

Haha ja. Alleen op het moment dat ik de conclusie te horen kreeg, was ik alleen verbijsterd. Het kwam niet echt in me op om hem in elkaar te beuke met mijn knie.

misschien zo wat, maar hoop het niet.

Haha ja. Alleen op het moment dat ik de conclusie te horen kreeg, was ik alleen verbijsterd. Het kwam niet echt in me op om hem in elkaar te beuke met mijn knie.

Voor een foto? Dit kreeg ik ook te horen bij me polsblessure, omdat het vocht dan beter te zien is of zo. Dus ging ik van te voren maar wat wilde ballen slaan (tennis) in een hok :p

iemand van me vriendengroep ging gister voor het eerst naar de gym drukt meteen 10x50kg zonder problemen waar ik al 9 maanden in de gym hang en dat met veel moeite haal :(

Vandaag in het ziekenhuis geweest voor mijn knie.

GVD 40min moete wachten. En waarom liggen er gvd alleen maar van die k*t vrouwe bladen om te lezen en niet een auto of een motorblad. Alleen de t**fus prive en al die shit.

Daarna komt de arts met een achtelijk conclusie, dat ik mijn knie extreem moet belaste en pijn moet veroorzaken en dan terug moet komen.
Wat een nicht..

Oke, gisteravond was ik dus alleen thuis ja dus zat wat voor de buis btje kijken enso, zappen ja kom k op hustler tv, heb me uitstekend vermaakt, maarja heb na die tijd tv uitgezet, zouden we zojuist een film gaan kijken met de familie dus pa en ma en broertje brengen al het eten al naar boven, dus we ploffen neer ik zet die tv aan, AND GUESS WHAT HUSTLER TV FFFUUUUU:mad:

Het moment opzich is wel gruwelijk als je dan je pa en ma hun gezicht ziet.
Zo maar even naar beneden gaan want ben uit schaamte naar boven gegaan:D

Oke, gisteravond was ik dus alleen thuis ja dus zat wat voor de buis btje kijken enso, zappen ja kom k op hustler tv, heb me uitstekend vermaakt, maarja heb na die tijd tv uitgezet, zouden we zojuist een film gaan kijken met de familie dus pa en ma en broertje brengen al het eten al naar boven, dus we ploffen neer ik zet die tv aan, AND GUESS WHAT HUSTLER TV FFFUUUUU:mad:

Het moment opzich is wel gruwelijk als je dan je pa en ma hun gezicht ziet.
Zo maar even naar beneden gaan want ben uit schaamte naar boven gegaan:D

:roflol: dikke :fuu: hustler tv ken ik wel ja :D

Dus in het vervolg t zendertje maar even veranderen aan het eind, want anders krijg je dit soort tafferelen:roflol:

me opa is anderhalf uur geleden overleden :(

echt onwerkelijk...3uur geleden nog op bezoek geweest en een uur later telefoontje dat het nie goed ging....dr heen geraced...twee minuten te laat:(

Fok...gaat geen leuke nacht en week worden

Je weet het he... :aai:
Sterkte voor jou en je familie... :(

10voor7 de wekker uit gezet, vervolgens terug me bed in om tv te gaan kijken, maar dan toch om kwart voor 8 wakker worden... verslapen dus. :fuu:

Om vervolgens naar beneden te gaan, om brood te smeren, kom ik tot mijn grote verbazing dat er geen brood meer is. :fuu:

Vervolgens wil ik gaan pinnen bij de abn, staat er u kunt alleen vandaag bij uw eigen bank geld afnemen.

Ga ik naar de bakker voor worstenbroodjes, hebben ze geen worstenbroodjes. :fuu:

En nu zit ik op m'n werk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven