Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
zon schijnt, pijn aan m'n ogen.... dat belooft voor de komende zomer

zou vandaag mijn Bmw E30 op gaan halen, maar die is dus nog niet klaar

Toetsweek. En vanavond PAS weer trainen godver, ik wil smiddags anders is die gym stampvol :/!

Na de ijstijd is nu eindelijk het zonnetje doorgebroken, dat zet me voor een dilemma of lekker chillen en een balletje trappen in het park met een fles Red Label of vanmiddag m'n glycogeen gehalte verstoren dmv een brute compound workout.

Ienemienemutte...

Een van mijn GTS250's heeft me toch een k*t koeler,
105c load maar kan soms 120c halen GVD :mad: dan komt auto de lockup en dat kan ik NIET gebruiken......(F@H)..

dus ga FF een anderen halen ...
dus kan ik weer in de show ya crap thread posten...

Na de ijstijd is nu eindelijk het zonnetje doorgebroken, dat zet me voor een dilemma of lekker chillen en een balletje trappen in het park met een fles Red Label of vanmiddag m'n glycogeen gehalte verstoren dmv een brute compound workout.

Ienemienemutte...

Eerst het 2e dan het 1e

Dat ik morgen een m&o toets, zakelijke brief en een engels mondeling moet voorbereiden voor morgen :fuu:

Ik heb knallende koppijn :mad:

Vandaag te horen gekregen dat ik me bloed moet laten testen op een maagbacterie, mocht ik deze niet hebben moet ik naar t ziekenhuis voor een maagonderzoek. Lekker met 1 of ander cameratje door je strot je maag in :fuu:

Vandaag te horen gekregen dat ik me bloed moet laten testen op een maagbacterie, mocht ik deze niet hebben moet ik naar t ziekenhuis voor een maagonderzoek. Lekker met 1 of ander cameratje door je strot je maag in :fuu:

doen ze dat niet via je reet?

Ik red het niet met de ruimte voor een after market cooler :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Heb nu 2x Palit GTS250 zoals die onderste , probleem opgelost...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2 anderen GPU's 1x Palit GTX260 , 1x Palit GTS250 :D

etu14x.jpg

Vandaag in het ziekenhuis geweest voor mijn knie.

GVD 40min moete wachten. En waarom liggen er gvd alleen maar van die k*t vrouwe bladen om te lezen en niet een auto of een motorblad. Alleen de t**fus prive en al die shit.

Daarna komt de arts met een achtelijk conclusie, dat ik mijn knie extreem moet belaste en pijn moet veroorzaken en dan terug moet komen.

Netjes SNW, anders kan je ook waterblokken voor de videokaarten aanschaffen of een betere airflow genereren :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven