- Waardering
- 560
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar gaat je verjaardags geld. [/gniffel]Stap ik vanmorgen op een Nederlandse IC trein in het staten van antwerpen, natuurlijk 10 euro betalen daar inplaats van 6 euro.![]()
eindbaas!Wolken, Zon, Wolken, Zon, Wolken, regen, Zon, Wolken, Zon..........![]()

dit is ene klaag forum hier mogen we niet blij zijn...

Wolken, Zon, Wolken, Zon, Wolken, regen, Zon, Wolken, Zon..........![]()
Gecondoleerd gozer!me opa is anderhalf uur geleden overleden
echt onwerkelijk...3uur geleden nog op bezoek geweest en een uur later telefoontje dat het nie goed ging....dr heen geraced...twee minuten te laat
Fok...gaat geen leuke nacht en week worden
me opa is anderhalf uur geleden overleden
echt onwerkelijk...3uur geleden nog op bezoek geweest en een uur later telefoontje dat het nie goed ging....dr heen geraced...twee minuten te laat

me opa is anderhalf uur geleden overleden

Sta ik op de tramhalte, komt de tram die ik moet hebben niet meer op de halte.
Kijk ik waar hij dan wel komt, staan er allemaal straten die ik wel ken maar geen idee van heb waar ze zijn.
Kom ik thuis, zoek ik het op via 9292ov.nl, krijg ik een route waar ik zo'n beetje een landkaart bij moet pakken.
****ing openbaar vervoer!![]()