XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stap ik vanmorgen op een Nederlandse IC trein in het staten van antwerpen, natuurlijk 10 euro betalen daar inplaats van 6 euro.:fuu:

Probeer deze eens.
DBGadget_Bean.jpg

OT: Ik mis jerney :(
:D:haha:

vandaag weer werken na een week vakantie.... =(

Wolken, Zon, Wolken, Zon, Wolken, regen, Zon, Wolken, Zon.......... :x

al 4 dagen spierpijn in mn bicep:mad:
ik wil weer trainen gvd!

me opa is anderhalf uur geleden overleden :(

echt onwerkelijk...3uur geleden nog op bezoek geweest en een uur later telefoontje dat het nie goed ging....dr heen geraced...twee minuten te laat:(

Fok...gaat geen leuke nacht en week worden

echt onwerkelijk...3uur geleden nog op bezoek geweest en een uur later telefoontje dat het nie goed ging....dr heen geraced...twee minuten te laat:(

Sterkte man !

Wat ik te klagen heb; gisteren iets van 10 meter met me jas open gelopen, nu meteen verkouden en last van me keel. :fuu:

Damn, gecondoleerd!

OT; vanochtend geen tijd gehad om even wat te eten.

al 6 dagen pijn in mn bicep:mad:
ben bang dat het een blessure is GVD!!!

Wilde een kaartje kopen voor Feyenoord - Twente is het vak waar me maten zitten uitverkocht :fuu:

Sta ik op de tramhalte, komt de tram die ik moet hebben niet meer op de halte. :fuu:

Kijk ik waar hij dan wel komt, staan er allemaal straten die ik wel ken maar geen idee van heb waar ze zijn. :fuu:

Kom ik thuis, zoek ik het op via 9292ov.nl, krijg ik een route waar ik zo'n beetje een landkaart bij moet pakken. :fuu:

****ing openbaar vervoer! :fuu:

Sta ik op de tramhalte, komt de tram die ik moet hebben niet meer op de halte. :fuu:

Kijk ik waar hij dan wel komt, staan er allemaal straten die ik wel ken maar geen idee van heb waar ze zijn. :fuu:

Kom ik thuis, zoek ik het op via 9292ov.nl, krijg ik een route waar ik zo'n beetje een landkaart bij moet pakken. :fuu:

****ing openbaar vervoer! :fuu:

Haal je rijbewijs, en koop een auto?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven