xeoMe
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 41
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LOL ik had bijna net zoiets,
mijn fiets ging van zijn 2 (versnelling) naar zijn 3 dan weer naar zijn 2 etc.... , ik werd er hellemaal gek van![]()

ik kan je met plezier melden dat het geslaagd isIs het gelukt ? , bij mij in ieder geval wel.. werk dat is![]()

Ook zo suf als een junk hier.
Wou vroeg naar m'n bed maar dat werd dus 4 uur 's morgens.
Ze houdt niet van Chinezen?Vriendin is chaggy chaggy zal wel komen door de rode vlag denk![]()
Heb zaterdag van verkeerde vleeswaren genuttigd. In de avond ben ik naar een vriendin gegaan, we zouden stappen in nijmegen.. ben helaas om 20.00 gaan overgeven en vanaf dat moment volgende iedere 20 minuten nog een ronde. Hield zelfs water niet meer binnen. Ging tot in de ochtend door. Dus niet mee wezen stappen en heb bij mijn vriendin thuis tot zondagavond op bed gelegen. Kon niet reizen door de koorts.
Nu is het maandag, ziek thuis, krijg net een broodje naar binnen en mijn auto staat verdorie nog in nijmegen, terwijl een andere vriendin in zwolle mijn fietssleutel heeft.
Kortom... k*t!