AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
niks centjes verdiend door mijn ICT kennis
en eindelijk klaar met werken dus weekendd!!

LOL ik had bijna net zoiets,
mijn fiets ging van zijn 2 (versnelling) naar zijn 3 dan weer naar zijn 2 etc.... , ik werd er hellemaal gek van :o:mad:

Maarja maakt niet uit heb een goeie dag gehad.. had vanochtend voor de wind en was dus al na 45 min een meid op te halen. Gingen we een filmpie pakken, daarna naar stadhuis, Met DJ paul elstak en blaka pim (sluipschutters) op de foto geweest, daarna nog effe bij haar gechilt en weer naar huis. Dus het maakt allemaal niet uit.

oja wat ik nu te klagen heb, heb last van me onderrug.. wat ben ik blij dat ik maandag naar de fysio kan :)

Gewonnen maar ook het gevoel dat ik ergens aan het verliezen ben. Beter niet maar goed.

Mensen die plakken.

• Like
Waarderingen: SJ2
M'n hoofd ontploft bijna, had minder moeten drinken, maar that's it.

ik heb last van mijn onder rug
en dat remt mijn deadlift en bent over row

ongelofelijk suf gevoel sinds na me basketbal wedstrijd -_-

Ook zo suf als een junk hier.
Wou vroeg naar m'n bed maar dat werd dus 4 uur 's morgens.

Vriendin is chaggy chaggy zal wel komen door de rode vlag denk :)

Me internet valt steeds uit
Me pc is net te langzaam voor GTA IV

Dat het weekend alweer bijna voorbij is en ik morgen om half 6 me nest weer uit moet:grumble:

Ik heb gisteren zo'n geluk gehad, ik reed lekker door zoals altijd..

En ik kijk op een gegeven moment in m'n achteruit kijk spiegel, staat er 'stop politie'..
Ik ben vervolgens de berm in gereden, raampje open.
Zegt de meneer, enig idee hoe hard u reed, waarop ik antwoorde, ja een kilometertje of 130, waarop hij zei, dat klopt jongeman, 128km, dat is 48km te hard..

Het is goed dat ik in een goede bui ben, anders had je ' en een punt' en je was een paar honderd euro lichter in je portomonee geweest, waarop ik zei, en een hoop gezeur met mijn ouders denk ik.
Hij zei zo van, doe je raam eens omhoog, dus ik doe mijn raam omhoog, waarop hij zei, is te donker hé, maar ook daar deed hij lichtjes over, als je het er nou niet afhaald, en je word de volgende keer gepakt en een andere politie agent bekeurt je daarvoor dan kost het je toch 150euro.

Ik heb m'n tint er nog wel gewoon nog op zitten, ik rijd er nu een jaar mee en dit is de 1ste keer dat ik meneer de politie agent er wat over zei...

Dus al met al, een gelukje mag wel eens! 'pfieeeuuw' m'n hart zat echt in mijn keel.
Dat is wel een lesje voor de volgende keer, nu zal ik wel meer op mijn snelheid letten.

Heb terug fcking keelpijn :mad:
Was er nog maar net vanaf...

sneeuw :(

Heb zaterdag van verkeerde vleeswaren genuttigd. In de avond ben ik naar een vriendin gegaan, we zouden stappen in nijmegen.. ben helaas om 20.00 gaan overgeven en vanaf dat moment volgende iedere 20 minuten nog een ronde. Hield zelfs water niet meer binnen. Ging tot in de ochtend door. Dus niet mee wezen stappen en heb bij mijn vriendin thuis tot zondagavond op bed gelegen. Kon niet reizen door de koorts.

Nu is het maandag, ziek thuis, krijg net een broodje naar binnen en mijn auto staat verdorie nog in nijmegen, terwijl een andere vriendin in zwolle mijn fietssleutel heeft.
Kortom... k*t!

Heb zaterdag van verkeerde vleeswaren genuttigd. In de avond ben ik naar een vriendin gegaan, we zouden stappen in nijmegen.. ben helaas om 20.00 gaan overgeven en vanaf dat moment volgende iedere 20 minuten nog een ronde. Hield zelfs water niet meer binnen. Ging tot in de ochtend door. Dus niet mee wezen stappen en heb bij mijn vriendin thuis tot zondagavond op bed gelegen. Kon niet reizen door de koorts.

Nu is het maandag, ziek thuis, krijg net een broodje naar binnen en mijn auto staat verdorie nog in nijmegen, terwijl een andere vriendin in zwolle mijn fietssleutel heeft.
Kortom... k*t!

Verkapte ik-heb-een-auto-en-een-fiets-post.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven