AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb zaterdag van verkeerde vleeswaren genuttigd. In de avond ben ik naar een vriendin gegaan, we zouden stappen in nijmegen.. ben helaas om 20.00 gaan overgeven en vanaf dat moment volgende iedere 20 minuten nog een ronde. Hield zelfs water niet meer binnen. Ging tot in de ochtend door. Dus niet mee wezen stappen en heb bij mijn vriendin thuis tot zondagavond op bed gelegen. Kon niet reizen door de koorts.

Nu is het maandag, ziek thuis, krijg net een broodje naar binnen en mijn auto staat verdorie nog in nijmegen, terwijl een andere vriendin in zwolle mijn fietssleutel heeft.
Kortom... k*t!

want je wilt weg als je ziek bent ?

Ik heb gisteren zo'n geluk gehad, ik reed lekker door zoals altijd..

En ik kijk op een gegeven moment in m'n achteruit kijk spiegel, staat er 'stop politie'..
Ik ben vervolgens de berm in gereden, raampje open.
Zegt de meneer, enig idee hoe hard u reed, waarop ik antwoorde, ja een kilometertje of 130, waarop hij zei, dat klopt jongeman, 128km, dat is 48km te hard..

Het is goed dat ik in een goede bui ben, anders had je ' en een punt' en je was een paar honderd euro lichter in je portomonee geweest, waarop ik zei, en een hoop gezeur met mijn ouders denk ik.
Hij zei zo van, doe je raam eens omhoog, dus ik doe mijn raam omhoog, waarop hij zei, is te donker hé, maar ook daar deed hij lichtjes over, als je het er nou niet afhaald, en je word de volgende keer gepakt en een andere politie agent bekeurt je daarvoor dan kost het je toch 150euro.

Ik heb m'n tint er nog wel gewoon nog op zitten, ik rijd er nu een jaar mee en dit is de 1ste keer dat ik meneer de politie agent er wat over zei...

Dus al met al, een gelukje mag wel eens! 'pfieeeuuw' m'n hart zat echt in mijn keel.
Dat is wel een lesje voor de volgende keer, nu zal ik wel meer op mijn snelheid letten.

Volgens mij zat er wel meer achter in je keel;)

Het lukt me niet om aan m'n PWS te beginnen -.-, en hij moet euhhh, NU AF ZIJN!>!?!?!?!

voel me me en zwakjes, ZIE HEEL WIT heb miss eiwitten tekort ofzo
en heb last van mijn onder rug

morgens in de bus aangekeken worden door een homo

Mijn linker oor zit echt dicht.

En ik heb de gehele dag al koppijn.

Ben ziek:(

K*t huiswerk, k*t huiswerk en nog eens k*t huiswerk..
School pleurt taak, na taak, na taak achter elkaar om gewoon bijna geen vrije tijd meer te hebben voor een beetje sociaal leven te leiden.
(Behalve trainen, daar maak ik tijd voor gvd..)

En ik heb honger :D

moet naar de winkel, maar me beentjes zijn zo op

Vertel je tegen zo'n beperkte buschauffeur dat ie ergens een Bweg moet nemen omdat je potverdomme elke dag in die k*tfile staat, zegt ie dat ie dat een perfect idee vind. Wordt je onderweg wakker in diezelfde k*tfile omdat die beperkte buschauffeur vergeten was dat ie de Bweg moest nemen.

:o:o:o facking k*t k*t k*t k*t schoorldam

Ik moet mij beheersen de volume knop niet voluit te zetten bij de nieuwe MOH cd :(

Vertel je tegen zo'n beperkte buschauffeur dat ie ergens een Bweg moet nemen omdat je potverdomme elke dag in die k*tfile staat, zegt ie dat ie dat een perfect idee vind. Wordt je onderweg wakker in diezelfde k*tfile omdat die beperkte buschauffeur vergeten was dat ie de Bweg moest nemen.

:o:o:o facking k*t k*t k*t k*t schoorldam

Je weet dat je in de file komt en stapt alsnog in die bus???

Epic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven