XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
bij de inspectie van het onderwijs werk ik..

Lol bij ons op school verteld de leraar dat hij over die jaar een stangun koopt en heel de school plat gaat schieten.

Pas wilde hij mij ook slaan.. ik kon nog net zeggen ik zit op DBB toen deed ie weer normaal :)

al drie dagen nie kunnen vreten, trainen en amper slapen door het overlijden van me opa en ik zit nog in week 7 van me kuur:(

zucht...maandag de crematie:o

Snap dat het erg moeilijk is, maar denk maar zo ik doe erg goed me best zo had m'n opa het ook gewild.

je hb gelijk vanaaf maar rug en biceps slopen...ook al moet ik me erheen trappen. Denk dat het besef er nog niet is...drna wordt het altijd makkelijker...na de crematie dus:(

je hb gelijk vanaaf maar rug en biceps slopen...ook al moet ik me erheen trappen. Denk dat het besef er nog niet is...drna wordt het altijd makkelijker...na de crematie dus:(

Idd.. de dag van de crematie.. (in mijn geval begrafenis) was het het zwaarst. Daarna kon ik het wel makkelijk loslaten.

http://www.youtube.com/watch#!v=KZpCcGNT-mc
Gewoon alles los met je training :)

Succes !

Vandaag weer op een volle bus, :fuu: wat haat ik volle bussen :fuu: :fuu:
En waar gaat het met de woordenschat van de jonge jeugd naartoe. Ik stond naast twee dertienjarige meisjes en het enige wat uit hun bek kwam waren woorden als **** it :fuu: en dan nog heel luid praten om extra aandacht te trekken :fuu: de vieze attention wh*res. :fuu:

Dit lucht op:)

opstaan uit me stoel gaat best moeizaam, lijk wel zo'n opa :( de afdaling naar de wc-bril is ook geen pretje. me bovenbenen en reet doen gewoon verschrikkelijk spierpijn, maar ergens vind ik het wel lekker :D

Wat een k*tweer

Dat ik nog 200g van die gore vis moet vreten!!!!!!!!!!

ik moet dringend sch*ten...

Ik ben verkouden dus heb een training moeten overslaan en kan met moeite een beetje eten..

Kreeg net een brief dat mn stufi is verlaagd.???

:fuu:!

Me fiets stopte er mee halverwege naar huis :mad: dus heb nog zeker 30min moeten fietsen en hopen dat ie niet uit elkaar viel :(

Me fiets stopte er mee halverwege naar huis :mad: dus heb nog zeker 30min moeten fietsen en hopen dat ie niet uit elkaar viel :(
LOL ik had bijna net zoiets,
mijn fiets ging van zijn 2 (versnelling) naar zijn 3 dan weer naar zijn 2 etc.... , ik werd er hellemaal gek van :o:mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven