MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weinig, ik ga zo op mijn gemak The Full Monty afkijken en als ik tijd over heb ook nog even The Orphan, lekker een paar gebakken eieren met ham klaarmaken en rug en triceps trainen. Daarna ga ik een avondcollege voorbereiden en vervolgens richting Utrecht, donderdagen zijn de beste dagen!

(Heeft er iemand trouwens nog goede horrortips, ik ben op zoek naar de ultieme horrorfilm voor op een filmavondje met vrienden, de laatste tijd een boel (odishon, kairo, Rosemary's baby, Lake Eden, Pontypool, Rec o.a.) gezien maar nog niet echt dat je zegt van lekker schijten in je broek. Overdaad aan bloed is overigens niet eng in mijn beleving, ik hou van die creepy, ongemakkelijke shit met onaangename muziek)

À l'Intérieur en Haute Tension lijken me wel geschikte films dan, of The Shining maar die heb je waarschijnlijk al wel gezien.

al 6 weken zonder rugtraining :(

Me geluid doet vreemd :(

Dat ik een taak moet maken.:fuu: Mensen hadden me wijsgemaakt dat je geen taken moest maken aan de uni :fuu:

5snoeken en 1snoekbaars gelost,man zoiets verkloot je dag hard,zeker als je uiteindelijk maar 2snoeken weet te pakken.

morgen niet kunnen trainen door een rugblessure :(
gelijk even lagns de doktor om te kijken wat het nou echt is...

Vertel ik lekker niet, maar het is wel even balen.

Ik zal wel overwinnen, goddammit!

ik was vandaag nog in den haag

bsbsbs niet gespot :(
- FML

ik was in de uithof man, kom een keertje meeklimmen dan :P

---------- Toegevoegd om 23:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

waar precies doet dat pijn? in de vouw van je arm of hoger?

de aanhechtingen deden zondag pijn maar dat is niet het probleem, linkerarm zit het aan de onder/buitenkant 3cm van de elleboog plooi af, rechterkant zit de pijn hoog bovenop de bicep richting de schouder. Zijn geen grote scheuren hoor, alhoewel dat na die vervelende rugtraining toen wel ineens even zo 3 dagen voelde, was gewoon dom van me om te doen. Nu in rust gaat het wel maar bij klimmen komt daar toch telkens zo'n ****ing druk op te staan dat als ik even overstrek ik weer een probleem heb. Kwam door kracht zetten vanuit volledige strekking, iets wat ik al jaren niet doe en schijnbaar niet kan hebben.

Linkershouder voelt he-le-maal niet goed aan, misschien toch maar weer beginnen met rotator cuff oefeningen.:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven