Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
(Heeft er iemand trouwens nog goede horrortips, ik ben op zoek naar de ultieme horrorfilm voor op een filmavondje met vrienden, de laatste tijd een boel (odishon, kairo, Rosemary's baby, Lake Eden, Pontypool, Rec o.a.) gezien maar nog niet echt dat je zegt van lekker schijten in je broek. Overdaad aan bloed is overigens niet eng in mijn beleving, ik hou van die creepy, ongemakkelijke shit met onaangename muziek)
The Eye (2002/ 2003, niet die crappy remake uit 2008)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Dat aboutaleb weer heeft bewezen geen kloten te hebben.

Ze hebben zelf met vol verstand gekozen om 5 jaar geen uitsupporters binnen te laten. Dan vind ik ook dat je met de beker precies hetzelfde moet doen maar omdat er vanuit amsterdam wat druk werd gezet gaf hij zich meteen over.

Als je iets beslist hou je dan ook aan de regels, nu is de kans toch weer heel erg groot dat het fout gaat.

Dat ik deze morgend te snel mijn hete koffie heb gedronken waardoor mijn gehemelte in brand staat. Altijd als ik wat eet doet hetpijn.:(

Ze hebben zelf met vol verstand gekozen om 5 jaar geen uitsupporters binnen te laten. Dan vind ik ook dat je met de beker precies hetzelfde moet doen maar omdat er vanuit amsterdam wat druk werd gezet gaf hij zich meteen over.

Als je iets beslist hou je dan ook aan de regels, nu is de kans toch weer heel erg groot dat het fout gaat.

Jij wilt niet dat er ajacieden komen? Dat is toch juist leuk.. Vindt dat allebei de supportersgroepen er moeten zijn. Zal toch niet veel gebeuren. Ze trekken toch 5000 blikken met playmobiel open.

Jij wilt niet dat er ajacieden komen? Dat is toch juist leuk.. Vindt dat allebei de supportersgroepen er moeten zijn. Zal toch niet veel gebeuren. Ze trekken toch 5000 blikken met playmobiel open.

Nee ik wil niet dat die neuzen komen nee, hebben wij zelf meer kaarten tot onze beschikking :) zolang die neusjes maar niet op onze Noordzijde zitten :)

Gaat ff zoeken na de haat tussen beide steden en clubs:D.. 1200 man kunnen ze al moeilijk de baas. Laat staan 15000 man + al die zooi wat in de stad en omstreken rond zal lopen:D + het feit dat zoveel ajax-supporters ook hooligans van clubs als Den haag en Utrecht aantrekt... Wordt gezellig dagje Rotterdam:D

Gaat ff zoeken na de haat tussen beide steden en clubs:D.. 1200 man kunnen ze al moeilijk de baas. Laat staan 15000 man + al die zooi wat in de stad en omstreken rond zal lopen:D + het feit dat zoveel ajax-supporters ook hooligans van clubs als Den haag en Utrecht aantrekt... Wordt gezellig dagje Rotterdam:D

Wat denk je van het vervoer van die 15000 amsterdammers.. lijkt me nou niet zo geschikt om die in bussen te vervoeren en om dat alles nou in treinen te proppen.

Meer kaarten gebeurt niet, KNVB zal dat niet toelaten..

Zie je in competitie verband toch ook? dat het uitvak gevuld is met eigen aanhang

---------- Toegevoegd om 20:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------

Wat denk je van het vervoer van die 15000 amsterdammers.. lijkt me nou niet zo geschikt om die in bussen te vervoeren en om dat alles nou in treinen te proppen.

Jaa wordt 1 groot feest. 15000 man rotterdam in en uit. :roflol: Wordt 1 grote t*ring zooi

Nog last van me knieen terwijl ik toch zin had in 6x3x135. :sad:
Dan maar volgend week 6x4x135! :lick:

Zie je in competitie verband toch ook? dat het uitvak gevuld is met eigen aanhang

Dit is geen competitie, deze wedstrijd wordt wel degelijk anders benaderd. Al zou het wel mooi zijn hehe, 40 000 feyenoorders tegen 0 ajacieden in de kuip:D

Laatst bewerkt:
Dit is geen competitie, deze wedstrijd wordt wel degelijk anders benaderd. Al zou het wel mooi zijn hehe, 40 000 feyenoorders tegen 0 ajacieden in de kuip:D

Nee daar was ik ook al achter:o

maar het wordt nog een hele operatie om al die ajax supporters veilig het stadion in te krijgen. Veilig in het stadion te houden. Veilig het stadion uit te krijgen.. heheh mogen ze het leger wel in schakelen, want dat gaat de politie echt niet lukken...

Ookal mogen er geen uit-supporters komen, zitten er nog honderden los.. Wat alleen maar voor meer problemen veroorzaakt. Met andere woorden, het gaat helemaal uit de klauwen lopen

Ja die honderden doen geen zak hoor denk ik, haha verspreid door het stadion 200 ajacieden en 35000 bloed fanatieke feyenoorders.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven