Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja die honderden doen geen zak hoor denk ik, haha verspreid door het stadion 200 ajacieden en 35000 bloed fanatieke feyenoorders.

Geen voetbal supporter merk ik dus al weer..

Ja 200 ajacieden die los zitten. Die niet vies zijn van een knokpartij. Kunnen daar de hele kuip op stelten zetten.;)

Geen voetbal supporter merk ik dus al weer..

Ja 200 ajacieden die los zitten. Die niet vies zijn van een knokpartij. Kunnen daar de hele kuip op stelten zetten.;)

Hahah dat zal allemaal wel meevallen...of ze moeten op de tweede ring in een familievak onrust gaan vechten maar zo laag schat ik zelfs ajacieden niet in.

Hahah dat zal allemaal wel meevallen...of ze moeten op de tweede ring in een familievak onrust gaan vechten maar zo laag schat ik zelfs ajacieden niet in.

Ben zelf voor Utreg... Heb wel is met een groepje op de thuistribune gezeten tijdens een uitwedstrijd... 8 man ongeveer. Nou reken maar je kan voor onrust zorgen.. Politie/stuwards/beveiligers worden ook al nerveus als ze het nieuws hebben gekregen..

Zeker tientallen of honderden die los zitten, kunnen voor choas zorgen.

Ben zelf voor Utreg... Heb wel is met een groepje op de thuistribune gezeten tijdens een uitwedstrijd... 8 man ongeveer. Nou reken maar je kan voor onrust zorgen.. Politie/stuwards/beveiligers worden ook al nerveus als ze het nieuws hebben gekregen..

Zeker tientallen of honderden die los zitten, kunnen voor choas zorgen.

Het kan zeker voor chaos zorgen ja.. want de fanatieke supporters gunnen elkaar het leven niet, maarja tijdens 010 - 020 is dat toch wel het domste wat je kan doen.

Dus als ze komen verwacht ik dat ze zich rustig houden

Het kan zeker voor chaos zorgen ja.. want de fanatieke supporters gunnen elkaar het leven niet, maarja tijdens 010 - 020 is dat toch wel het domste wat je kan doen.

Dus als ze komen verwacht ik dat ze zich rustig houden

Als je met een groep van 40 man ofzo bent heb je al niks te vrezen hoor. Je heb dan een half vak ofzo bijna vol.

Het wordt gewoon een hele operatie om die supporters veilig heen en terug te krijgen. En ik denk niet dat ze het lukt.

Daar kwamen allebei de hooligans om elkaar te slopen en wisten ze dat het fout kon gaan, wat bij een familievak niet zo is want die mensen komen om een potje voetbal te kijken.

En beverwijk gaan we daar nou alweer over beginnen. Dan kun je het met een Feyenoord of Ajax bril bekijken
- Je had die man moeten laten gaan
- Je had je kameraad niet in de steek moeten laten

Het punt blijft dat beide supportersgroepen er niet trots op zijn ;)

Wat heeft dat met het laagheid van de ajax supporters te maken? Dat ze hun vriend lieten barsten? Ja zeker laag, maar die vechtpartij was gewoon vooraf gepland... Een heel verschil dan ff een familievak leegslaan

- Nu al wakker
- Basketballen met spierpijn in me benen
- Gisteren weer de bob
- Er werd echt super moeilijk gedaan tijdens het weg gaan

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAR, vanavond zo kakkend hard zuipen, om al die keren dat ik de Bob ben in te halen, **** yeah!

- Nu al wakker
- Basketballen met spierpijn in me benen
- Gisteren weer de bob
- Er werd echt super moeilijk gedaan tijdens het weg gaan

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAR, vanavond zo kakkend hard zuipen, om al die keren dat ik de Bob ben in te halen, **** yeah!

Bob zijn zuigt hard.
Succes vanavond :thumbup:

Ik ga vanavond ook weer kneiter hard zuipen.:)

OT; ik heb buikpijn, ik denk dat ik moet schijten.
En mensen voegen mij toe op msn, om vervolgens coïtus sites door te sturen???

Laatst bewerkt:
Bob zijn zuigt hard.
Succes vanavond :thumbup:

Ik ga vanavond ook weer kneiter hard zuipen.:)

OT; ik heb buikpijn, ik denk dat ik moet schijten.

naaaah het valt wel mee hoor, maar als ze even niet luisteren miljoen vervelend XD hahahaha

mijn broer is weer aan het testoragen

Wat heeft dat met het laagheid van de ajax supporters te maken? Dat ze hun vriend lieten barsten? Ja zeker laag, maar die vechtpartij was gewoon vooraf gepland... Een heel verschil dan ff een familievak leegslaan
Daar kwamen allebei de hooligans om elkaar te slopen en wisten ze dat het fout kon gaan, wat bij een familievak niet zo is want die mensen komen om een potje voetbal te kijken.

En beverwijk gaan we daar nou alweer over beginnen. Dan kun je het met een Feyenoord of Ajax bril bekijken
- Je had die man moeten laten gaan
- Je had je kameraad niet in de steek moeten laten

Het punt blijft dat beide supportersgroepen er niet trots op zijn ;)
Met het dubbele aantal mensen afkomen op een vechtpartij als afgesproken getuige alleen maar van een kakkerlakken streek.

Ennuh Lennart je begint zelf over hoe laag Ajacieden wel niet zijn.

wiskey
eetlust
hmmmm

Fascinerend dat er onder voetbalfans zelfs allerlei verschillende niveau's van "laag" zijn. Ik stereotypeerde het altijd uitsluitend als de kots van de meisjes uit "two girls, one cup", maar blijkbaar is er nog erger. *koude rilling*

Wat te klagen vandaag: mijn superkniebuigtraining vandaag! En dan met de eerste rep met een leeg halter al door mijn knie gaan.:fuu:

Ik had eindelijk een torrent van dieselcrew.com gevonden.. zijn er niet veel peers :(

---------- Toegevoegd om 14:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------

Met het dubbele aantal mensen afkomen op een vechtpartij als afgesproken getuige alleen maar van een kakkerlakken streek.
:orly:

Ennuh Lennart je begint zelf over hoe laag Ajacieden wel niet zijn.
Afgelopen winter kwamen er ook wat ajacieden op zoek om iemand neer te schieten van Feyenoords harde kern en toen ze die vervolgens niet vonden maar op onschuldige mensen schieten :rolleyes:

Maarja dit is een eindeloze discussie ;) het punt blijft dat als er al zo'n hele heisa is over 010 - 020 dat het nog een feest gaat worden als Nederland een WK wil organiseren

Een paar weken voor beverwijk, hadden ajax hooligans de feyenoorders al een keer met veel en veel meer man daar opgewacht..

Ten 2e vechten is nooit eerlijk. Je gaat niet tegen je vrienden zeggen van jij en jij gaan wel mee en jij en jij niet.

Die ajax hooligans hadden als gewoonlijk weer met zijn alle de benen moeten nemen en niet 1 iemand achter laten.

---------- Toegevoegd om 15:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:52 ----------

----------

Afgelopen winter kwamen er ook wat ajacieden op zoek om iemand neer te schieten van Feyenoords harde kern en toen ze die vervolgens niet vonden maar op onschuldige mensen schieten :rolleyes:

Maarja dit is een eindeloze discussie ;) het punt blijft dat als er al zo'n hele heisa is over 010 - 020 dat het nog een feest gaat worden als Nederland een WK wil organiseren

Allebei ook gelijk in...

Ik heb wat last van m'n rechter elleboog

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven