AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah is klunsmier weer terug in NL?

Waarom moet je eigenlijk straks pas spoed hebben en nu nog niet? :D
Ik heb eigenlijk beroeps geheim, maar het gaat inderdaad over ene Henke, het is idd spoed maar ik moet wachten want hij komt vanuit Curacao.

Parkeren in Leiden als er kermis is :fuu:! kakkende k*t kermis! godver

gym is dicht na 17:00 met goede vrijdag...en zondag en maandag ook:fuu:

mijn schouder doet alleen pijn als ik een lange tijd rechtsta , in het weekend vooral .. normaal zou die pees al dicht moeten zijn.. al 10 maanden niet kunnen trainen :fire::fire::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu:

Niks !
- Geen schouder pijn
- Geen elleboog pijn
- Geen rugpijn

Enige wat ik te klagen heb.. dat ik zo erg bang ben dat het weer fout gaat :sad:

Niks !
- Geen schouder pijn
- Geen elleboog pijn
- Geen rugpijn

Enige wat ik te klagen heb.. dat ik zo erg bang ben dat het weer fout gaat :sad:
No fear! , fear is for pussies...
Of was het nu iets met Tears ?!

Ik lekker niks te klagen.............

Ik ook niet HEHE, kwam er vanochtend achter dat ik vrij heb vandaag. Dus dag kon al niet meer stuk. Vanmiddag heerlijk weer, lekker gevoetbald tralalalala :D

Lekker in de gym, opeens komt een hele menigte beachboys naar binnen, zeker een stuk of 10/15.

Meteen mega warm in de toko en alles bezet

dat er niks in huis is met een beetje eiwitten erin:S

ik krijg alemaal onvoldoendes terug voor mijn tentamens... beter slaag ik wel :(

Oja er zitten harde stukjes in me kwark. the ****

Laatst bewerkt:
er trainen potverdomme geen mooie wijven meer bij ons! IK WIL ZE TERUG.

morgen scheldeprijs ( wielrennen ) , dus rijden geen bussen betekent = niet trainen :( :(

Wilde graag maxen op DL maar zweethandjes en k*tgrip verdoeten het. (leuk zo'n warm weer)

GEEN KWARK!!!! GELUKKIG NOG NIGHT WHEY maar goddamn wat haat ik dat als ik de koelkast open trek en ik zie dat oh zo bekende witte vierkante bakje niet :mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven