AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ging schijten en toen ik klaar was en mijn reet probeerde af te vegen voelde ik wat aan mijn hand. Iets smerigs en het plakte. Uiteraard schok ik me de t*ring. Dus ik kijken wat het is, blijkt dat mijn drol op zijn zijkant bleef staan. Ik dacht eerst dat het een wc-hamster was. Dat is een dier wat me vader had bedacht zodat ik als klein kind niet in de wc ging spelen. Ik was wel opgelucht dat het "maar" een drol was. Dit was echt de ergste dag uit mijn leven, denk ik.

Hier een plaatje voor de duidelijkheid.
244wu8o.jpg

Gast, ga gewoon terug. Verzin een of ander k*tsmoesje dat je hem niet kan/wil/hoeft. Als ze dan moeilijk doen vertel je de waarheid.

Normaal gezien kun je het zonder problemen terug gaan inwisselen als je zegt dat er iets met de stof mis is of je het verkeerde hebt gekregen.

Thx, idd, wil op z'n minst die 30€ terug anders idd inwisselen.

Of koop niet zulke dure shit.

True, alleen wil ik om uit te gaan graag wat aan hebben van een merk, is mss zwak, maar met een hemd van de c&a of h&m voel ik me tijdens het uitgaan minder zelfzeker dan als ik bv iets van hilfiger of ralph lauren ofzo draag. :o

Maar 5 uur deze week op de universiteit rondgebracht en nu alweer weekend...

Edit: Oops verkeerde topic. :)

:roflol:

zoiets kan je overkomen ja xD de volgende keer iets minder diep gaan zitten.

Ik ging schijten en toen ik klaar was en mijn reet probeerde af te vegen voelde ik wat aan mijn hand. Iets smerigs en het plakte. Uiteraard schok ik me de t*ring. Dus ik kijken wat het is, blijkt dat mijn drol op zijn zijkant bleef staan. Ik dacht eerst dat het een wc-hamster was. Dat is een dier wat me vader had bedacht zodat ik als klein kind niet in de wc ging spelen. Ik was wel opgelucht dat het "maar" een drol was. Dit was echt de ergste dag uit mijn leven, denk ik.

244wu8o.jpg
HAHAHAHAHAHAHAHAHA :roflol: mooi getekend ook!!! :D

244wu8o.jpg

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

244wu8o.jpg
omfg :roflol::roflol:

zegt iemand nadat ik kwark aan eten was na cardio vanavond voor slapen gaan, waarom doe je dat... van eiwit wordt je alleen maar breed........blabla als je eiwit shake neemt met water wordt je dun en gespierd en als je het met melk neemt wordt je juist nog breder en groter :fuu:

naah best veel maar ik moet niet zeiken!

Turkse achterburen zitten er weer hoor. Vorige zomer ook al, zaten ze achter hun huis te barbequen tot 1-2 uur 's nachts doordeweeks, en dan doen ze dat ook echt vaak hé. :fuu:

Nog 10 uur werken :(

Door m'n rug gegaan twee dagen terug, en zoals het nu voelt zal ik de eerste weken niks kunnen doen.
Lekker als je net in een kuur zit, k*tzooi! :(

Dat is ****ed up ouwe :( hoe is dat zo gekomen?

Beterschap van Pietje.
Thanks bro, ik deed m'n squat warming up met een p*ssy gewicht, maar ik was nog niet eens gezakt en ineens kwam die pijn. :(
Kan alleen maar in 1 positie liggen, wat helemaal gaar is, is dat m'n gf op het moment niet thuis is en de koelkast is twee trappen naar beneden. :D

geen kater :fuu:

ik helemaal me best doen, kei hard zuipen. pfff lafjes hoor
ben teleurgesteld in mezelf

Dat ik niks te klagen heb :<

mn knie is terug helemaal ****ed up na een periode dat het net weer beter ging
en dat al meer dan een maand pfff

Vandaag ging ik dus lekker achter mijn paarse hemd waar ik al lange tijd naar verlangde en voor gespaard had. En bleek dat het 150€ was aan de kassa.:eek: Vond ik dus al enorm duur want is anders altijd maar 90 of 100€.

Wacht even... Met een hemd bedoel je toch niet dit?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En even On-topic:

We gingen met gym eerst beginnen met passen met rugby, dacht ik daarna ecto's te mogen tackelen, gaan we voetballen.

Al 2 maanden lang gevoetbald bij gym. En wanneer we gaan rugbyen ben ik op stage

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven