MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wou net naar bed gaan, bedacht ik me dat ik nog geen liter melk had gedronken vandaag.:fuu:

Snel naar binnen gieten nu...

Dear xxx,

We have been monitoring your account's resource usage on the server for the past several days and would like to notify you of the following metrics. Although no action has been taken at this time, your usage is of concern to the server's integrity and reliability.

The current type of usage of your account falls against our Terms of Service and Acceptable Usage Policy. You can not use the space provided to you under our hosting accounts for storage/backup purposes. We have identified that the directories listed below contain data that is rarely accessed and fall within our storage/backup policy limitation.

At this moment, your site is comprised of 320118 megabytes with the following folders holding the data referred to above:

xxxxxxxxxxxxxx

We need your cooperation in finding a remedy. Depending on your specific case, we generally recommend one or more of the following solutions:

* Remove files from directories mentioned above
* If you have many sites hosted on one account: Split the sites throughout more accounts
* Upgrade your account to our DedicatedClass

If you do need assistance in identifying the files or removing them, please don't hesitate to respond to this email.

Please note that we employ some of the best servers in the shared web hosting industry and this notification should be treated as identification that your site(s), as they are right now, are employing resources in a way that cannot reside on a regular shared web hosting server. For your convenience, we strongly suggest that when looking away from Arvixe for web hosting that you look for solutions that are a clear upgrade to a regular shared web hosting environment if you do not plan on taking corrective measures.

Important: Please respond to this email with a course of action or a remedy within the next 24 hours or we may be forced to suspend your account.

Thank you for your attention and understanding,

Arvixe Server Operations
so@arvixe.com
:fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu:

leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren leren

Grote kans dat ik voor mn tentamen een proeftentamen krijg...die heb ik alvast op mn telefoon staan :evil: Nu maar hopen dat het ook die is haha

Ik ben loops, en ben op zoek naar een nieuwe teefje om kleine kindjes maken mee te oefenen, m'n huidige lekt een beetje op het moment.

Groeten!
Aad ~ Doix

slechte training gehad vandaag :(

eereergister 5 uur geslapen, eergisteren 6 uur en gisteren maar 6,5 uur :fuu: moet echt eerder naar bed :(

Kwark ik opppp:'(

Vandaag ben ik oraal gepenetreerd door een buis 20 minuten lang, hij ging tot in m'n maag :mad: om vervolgens te horen dat alles goed was (zoals altijd) behalve dat ik al maanden niet kan eten zowat :huilen:
:D

Stacker 4 ingenomen, resultaat: 4 uur lang kotsmisselijk

Vreemd genoeg ging misselijkheid tijdelijk weg (seconden-minuten) door Squatten :roflol:

ging schijten en kwam tot de ontdekking dat er geen structuur in zat, en ik een hele wc rol nodig had om af te vegen..

Vandaag ging ik dus lekker achter mijn paarse hemd waar ik al lange tijd naar verlangde en voor gespaard had. En bleek dat het 150€ was aan de kassa.:eek: Vond ik dus al enorm duur want is anders altijd maar 90 of 100€. Nuja, dan maar nog even naar het winkelcentrum 100m verderop geweest waar dezelfde winkel (een filiaal van de winkel in de straat) in is, en wat zie ik, hetzelfde hemd voor 119€ :headbang::headbang: (en eig zelfs nog een ander voor 99€ :()

Kan dit zomaar? Volgens mij niet aangezien het allemaal van dezelfde winkelketen is en die prijzen dezelfde moeten zijn.. Ga dus volgende week gaan kijken naar de maat Large (was bij mij large, maar was een small in die andere winkel die 119€ was, large heb ik niet gezien, maar schijnt allemaal dezelfde prijs te zijn). Als het dus echt 30€ verschilt ga ik m'n geld terug gaan eisen of anders zien ze mij daar in ieder geval nooit meer terug. :mad: Ga op regelmatige basis (1 keer om de 4 maand) daar een paar honderd € gaan uitgeven dus ik verwacht dan ook niet opgelicht te worden.

Laatst bewerkt:
Gast, ga gewoon terug. Verzin een of ander k*tsmoesje dat je hem niet kan/wil/hoeft. Als ze dan moeilijk doen vertel je de waarheid.

Of koop niet zulke dure shit.

Vandaag ging ik dus lekker achter mijn paarse hemd waar ik al lange tijd naar verlangde en voor gespaard had. En bleek dat het 150€ was aan de kassa.:eek: Vond ik dus al enorm duur want is anders altijd maar 90 of 100€. Nuja, dan maar nog even naar het winkelcentrum 100m verderop geweest waar dezelfde winkel (een filiaal van de winkel in de straat) in is, en wat zie ik, hetzelfde hemd voor 119€ :headbang::headbang: (en eig zelfs nog een ander voor 99€ :()

Kan dit zomaar? Volgens mij niet aangezien het allemaal van dezelfde winkelketen is en die prijzen dezelfde moeten zijn.. Ga dus volgende week gaan kijken naar de maat Large (was bij mij large, maar was een small in die andere winkel die 119€ was, large heb ik niet gezien, maar schijnt allemaal dezelfde prijs te zijn). Als het dus echt 30€ verschilt ga ik m'n geld terug gaan eisen of anders zien ze mij daar in ieder geval nooit meer terug. :mad: Ga op regelmatige basis (1 keer om de 4 maand) daar een paar honderd € gaan uitgeven dus ik verwacht dan ook niet opgelicht te worden.
Normaal gezien kun je het zonder problemen terug gaan inwisselen als je zegt dat er iets met de stof mis is of je het verkeerde hebt gekregen.

Out of wey aaaaaaah!!!!!
:headbang:

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:28 ----------

ging schijten en kwam tot de ontdekking dat er geen structuur in zat, en ik een hele wc rol nodig had om af te vegen..

Haha het zijn de eiwitten:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven