Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker man

Dan moet je proberen te kotsen of kijk naar de foto van marky dan gaat het nog sneller![]()

Mijn anjer is helemaal naar de t*ring, mijn racekak was echt 100 graden volgensmij.

al 6 dagen keelpijn en t gaat maar niet over
Al 'n hele strepsil pak ding opgezogen, heb net alweer een nieuwe gekocht, gegorgeld met zout water, veel thee gedronken.. echt van alles geprobeerd maar het gaat maar niet over verdomme!!!!
Sterf keel!![]()

Van die hete snoep dingen?.. werkt ook niet..Bij mij helpt anta flu nog altijd het best gewoon in de supermarkt kopen.
Jeweetwel die rode/blauwe/groene keel snoepjes![]()

Je hebt zo'n product wat gemaakt is van een hedera extract en dat zit verwerkt in een hoest drankje, dat spul werkt echt als een Pool die betaald wordt per krop sla die, die plukt.Van die hete snoep dingen?.. werkt ook niet..
Volgensmij heb ik gewoon de kip-bacterie te pakken..
God sta mij bij!
Hmm, zal even googlen, mss dat dit me nog kan redden ook heheJe hebt zo'n product wat gemaakt is van een hedera extract en dat zit verwerkt in een hoest drankje, dat spul werkt echt als een Pool die betaald wordt per krop sla die, die plukt.
Heb alleen geen flauw idee hoe dat spul heet, was dus iets met hedera, dat is zo'n groene plant (al had je dat ws zelf al kunnen bedenken).