Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
moet nog een uur gaan hardlopen:(

****ing aanhechtingen willen niet meewerken.:fuu:

Krijg maar geen foto;s in me album geupload :fuu:

Als ik in me gebruiker cp kijk zegt ie wel dat ze erin staan maar er komt geen camera symbool bij me account :fuu:

Mijn anjer is helemaal naar de t*ring, mijn racekak was echt 100 graden volgensmij.

Ik wil trainen! :(

mijn motor starte niet vanmorgen

frituren + alcohol deze week! me voeding is daarnaast nog wel prima trouwens :D! maar goed. hahahahaha

pijnlijk rechter onderbeen :mad:

Dat ik verdomme voor de 2e x deze maand $115 heb neer gelegd voor:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

+ het is zo mooi weer maar heb morgen wiskunde en management en organisatie tentamens alle boeken leren :eek:

Dat ik moet schijten maar ik wacht op een pakket met de post. Zal je wel weer zien dat wanneer ik ze net voor de deur staan.

al 6 dagen keelpijn en t gaat maar niet over :mad:
Al 'n hele strepsil pak ding opgezogen, heb net alweer een nieuwe gekocht, gegorgeld met zout water, veel thee gedronken.. echt van alles geprobeerd maar het gaat maar niet over verdomme!!!!

Sterf keel!:mad::mad::mad::mad:

al 6 dagen keelpijn en t gaat maar niet over :mad:
Al 'n hele strepsil pak ding opgezogen, heb net alweer een nieuwe gekocht, gegorgeld met zout water, veel thee gedronken.. echt van alles geprobeerd maar het gaat maar niet over verdomme!!!!

Sterf keel!:mad::mad::mad::mad:

Bij mij helpt anta flu nog altijd het best gewoon in de supermarkt kopen.
Jeweetwel die rode/blauwe/groene keel snoepjes :D

Bij mij helpt anta flu nog altijd het best gewoon in de supermarkt kopen.
Jeweetwel die rode/blauwe/groene keel snoepjes :D
Van die hete snoep dingen?.. werkt ook niet.. :(
Volgensmij heb ik gewoon de kip-bacterie te pakken..
God sta mij bij!

Van die hete snoep dingen?.. werkt ook niet.. :(
Volgensmij heb ik gewoon de kip-bacterie te pakken..
God sta mij bij!
Je hebt zo'n product wat gemaakt is van een hedera extract en dat zit verwerkt in een hoest drankje, dat spul werkt echt als een Pool die betaald wordt per krop sla die, die plukt.

Heb alleen geen flauw idee hoe dat spul heet, was dus iets met hedera, dat is zo'n groene plant (al had je dat ws zelf al kunnen bedenken).

Je hebt zo'n product wat gemaakt is van een hedera extract en dat zit verwerkt in een hoest drankje, dat spul werkt echt als een Pool die betaald wordt per krop sla die, die plukt.

Heb alleen geen flauw idee hoe dat spul heet, was dus iets met hedera, dat is zo'n groene plant (al had je dat ws zelf al kunnen bedenken).
Hmm, zal even googlen, mss dat dit me nog kan redden ook hehe
Thank you :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven