Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben ik vandaag lekker vroeg op het werk, dus kan ik vanmiddag mooi om 15:45 naar huis..
heeft er net een of andere k*tmongool (manager ict) een overleg gepland waar iedereen bij moet zijn, van half 5 tot half 6!

potverdomme wat een schijtzootje dit.

Moet om half 1 naar school, maar TNT komt en dan is er wss niemand thuis :fuu:

Crappy afstudeerbegeleider die niet reageert op mijn mails

Wiskunde is k*t!

Ik moet studeren, maar ik heb geen zin :(

Ik heb vanaf 9 uur s'ochtends een scheet moeten ophouden omdat ik in een presentatie zat en daarna in de bus. :mad:

collega begon weer te bleiten omdat de baas haar 1 ding vroeg en ze vond dat hij te veel druk op haar legt..

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------

waarom ophouden. gewoon laten en dan smerig gaan grijnzen :)

haha ja zeker op de bus, en dan beschuldigend kijken naar de persoon naast jou tot die rood wordt

morgen pas borst dag en kan niet wachten tot het zover is want dan ga ik even mijn revolutions crack samples uitproberen:D

Jij stelt niet al te hoge eisen aan meisjes? :)

uh nee.. ik ben gewoon realistisch, het is niet gewoonlijk dat je altijd een super lekkerding krijgt.
meeste gastjes die zelf niks doen om er beter uit te zien, denken dat ze elke chick verdienen.
zo stond ik laatst met iemand en er liep een leuk meisje voorbij en ik zeg tegen hem van: best een leuke chick!
hij: nou daar zou ik et niet mee doen hoor!
dus ik vraag m een chick aan te wijzen die hij wel zou doen.
duurde hueel lang voordat er een chick voorbij kwam die goed genoeg was voor hem.. en was dan ook echt een te goeie chick voor hem.

ja zegt u het maar?
(ps, kan het zijn dat ik jou op een andere site heb gezien?
je nickname komt me bekend voor)

Computer recovert automatisch, kan nu niet meer erop + windows kan ik niet installeren :mad:

Ben winderig.......

heb zin in k*tlikken, maar zijn geen k*tten in de buurt :sad:

Gewoon na het werk naar de supermarkt gaan en daar een ons rosbief halen, geeft een zelfde soort dimensie, en calorie technisch gezien is het geen al te slechte keuze.

hmmmm wil een lekkere grote k*t hebben

zoiets :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven