XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen en donderdag hertentamens :fuu:, vandaag ook 1tje, heb m'n cijfer al binnen... 8.5 .... :)

Neuh, mn teamleider is gewoon een ****ing zeikstraal eerste klas. Lijkt wel alsof die de hele dag met een grote zwarte dildo in zn kont rondloopt zoveel gezanik komt er uit zn mond.:roflol:

Ik had even een spetterend conflict met de beste man, en ik hoefde niet meer terug te komen.:)

Herkenbaar, had ik ook bij de AH, blij dat ik ontslagen ben/ontslag heb genomen.

te warm, kan me leraar niet vinden voor me examen cijfer :S
moet nog snel strax naar huis om te trainen :D:D das dan beter, eerste daggiej animal stack ben benieuwd! maar nu moet ik snel nog werk zoeken, depressie arrghh

moet nog snel strax naar huis om te trainen :D:D das dan beter, eerste daggiej animal stack ben benieuwd! maar nu moet ik snel nog werk zoeken, depressie arrghh

Ben je depressief mijn jong?

mijn strond stinkt zo erg vandaag :dunno:

Recht is echt een saai vak :fuu:

@Spuitelf11

was ik maar deprii dan kon ik nog iets de schuld geven ;)

Wrath is er ook een beest mee geworden, dus jij vast ook. [/grins]

Owkee, beter (A) kijken hoe het vanavond op de fitness gaat,
ik zal wrath is zoekn misschien heb ie foto's

:D

Begonnen met leren Examen 70-284 van MCSE.. die zooi is echt niet doorheen te komen en moet nog een pagina of 700 :(

succes ;)

dat ik de hele middag al op dat suffe k*tkantoor zit te niksen en pas om half vijf naar huis kan....:mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven