- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Neuh, mn teamleider is gewoon een ****ing zeikstraal eerste klas. Lijkt wel alsof die de hele dag met een grote zwarte dildo in zn kont rondloopt zoveel gezanik komt er uit zn mond.
Ik had even een spetterend conflict met de beste man, en ik hoefde niet meer terug te komen.![]()
te warm, kan me leraar niet vinden voor me examen cijfer :S
moet nog snel strax naar huis om te trainendas dan beter, eerste daggiej animal stack ben benieuwd! maar nu moet ik snel nog werk zoeken, depressie arrghh

Wrath is er ook een beest mee geworden, dus jij vast ook. [/grins]te warm, kan me leraar niet vinden voor me examen cijfer :S
moet nog snel strax naar huis om te trainendas dan beter, eerste daggiej animal stack ben benieuwd! maar nu moet ik snel nog werk zoeken, depressie arrghh
Begonnen met leren Examen 70-284 van MCSE.. die zooi is echt niet doorheen te komen en moet nog een pagina of 700![]()

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Owkee, beter (A) kijken hoe het vanavond op de fitness gaat,
ik zal wrath is zoekn misschien heb ie foto's
![]()