Mss moet je, je collega's even goed in elkaar slaan, dan ben je snel thuis aldus je signature.dat ik de hele middag al op dat suffe k*tkantoor zit te niksen en pas om half vijf naar huis kan....![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mss moet je, je collega's even goed in elkaar slaan, dan ben je snel thuis aldus je signature.dat ik de hele middag al op dat suffe k*tkantoor zit te niksen en pas om half vijf naar huis kan....![]()

Als je een paar scoops anaal inneemt wordt het beter opgenomen en wordt het niet door je lever afgebroken.Hahaha ging het maar zo snel hea met een potje Animal![]()
Dat gaat er idd beter in, veel success iig dat je maar een beescht mag worden.

Mss moet je, je collega's even goed in elkaar slaan, dan ben je snel thuis aldus je signature.![]()
nee,sla geen vrouwen...!Die signature gaat eigenlijk over de harley btw.Swaffelen dan?nee,sla geen vrouwen...!Die signature gaat eigenlijk over de harley btw.

m´n t-shirt is te klein geworden... ik haat ecto's met hoge eisen bij meisjes...
wees blij als je überhaupt een chick kan krijgen.

ik haat ecto's met hoge eisen bij meisjes...
wees blij als je überhaupt een chick kan krijgen.