AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben gister uit me broek gescheurd en achtervolgt door een kerel met een knuppel. :mad: Ik had geen kaarsen of dumbbells bij dus ik kon niks doen!

pff lag daarnet 3 uur in bed maar nog geen oog dicht gedaan.. kan met moeite mijn eigen speeksel slikken , keelontsteking denk ik .. :(

piepende oren -_-

Stond 3 uur te vroeg bij de voetbal....

wat een takkeweer! naja gelukkig is het niet warm, dat scheelt :)

Het weer is wat minder, voor de rest, gister heerlijk avondje.. Dus de klachten moeten nog komen eigenlijk hehe

ik heb een hoofd als een vergiet

Dat mijn laptop retetraag is :fuu:

verveel me dood, en het is pas 12.00 :O

Ga zojuist dood op 24 kill streak terwijl ik nuke aan had staan :mad:

:fuu:

Het regent ppenstelen wat me ervan weerhoudt om naar de sportschool te fietsen:(

vanochtend half 7 wakker door de heerlijke zon, nu dikke wolken.. ach heb al getraind:D

Mag eigenlijk niet klagen, maar heb t koud!

wat een takkeweer! naja gelukkig is het niet warm, dat scheelt :)

Het regent ppenstelen wat me ervan weerhoudt om naar de sportschool te fietsen:(

vanochtend half 7 wakker door de heerlijke zon, nu dikke wolken.. ach heb al getraind:D

Mag eigenlijk niet klagen, maar heb t koud!
Hier is het lekker warm met een heerlijke blauwe lucht, lekker buiten zitten bruinen :eyebrow:

al derde dag dat ik niet kan trainen met mijn feariopgjbâeitjbdtukyilstsryjk elleboog , ik word hier ferm pissed van gvd :mad:

---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------

IK WIL TRAINEN GVD eatiophk$paetokhj,tijh$jhpzrkyhpkopsk$pert)hk

GVD ik wil zuipen. Maar voor de rest weer niemand:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven