MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ICT, 2e jaar en ben vorig jaar blijven zitten wegens problemen op stage.

Kan echt de moed niet verzamelen om nog 2 jaar door te gaan, en afronden op niveau 2 kan ik eventueel wel dit jaar, maar dat zit ik met de studieschuld wat ik probeer te mijden.

Ik rag net vol met me knie tegen een schroef aan en nu zit er een potverdomme grote snee in :mad:

knie geneest niet verder, morgen presentatie die ik nog moet voorbereiden (heb wel tekst al geschreven), vrijdag 23 pagina's voor engels leren en er zit een mug op mijn kamer.

de muggen are back in town :fuu:

Ik schiet die muggen uit de lucht met m'n guns.

Ik wil gamen maar ik heb geen maten op xbox live.

knie geneest niet verder, morgen presentatie die ik nog moet voorbereiden (heb wel tekst al geschreven), vrijdag 23 pagina's voor engels leren en er zit een mug op mijn kamer.

23 pagina's? je bedoelt toch niet hele pagina's he? echt gewoon met letters en woorden en shit?

---------- Toegevoegd om 01:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:16 ----------

Ik wil gamen maar ik heb geen maten op xbox live.

da's beter dan geen xbox live hebben.

:fuu:

Ik ben helemaal naar de t**fus van de afgelopen 4 dagen.
Over de dagen klaag ik niet.

Wel dat ik nu ernstig gaar ben en op stage zit.

Vanavond als ik thuis ben, knop nog even op hardcore mode. En slapen.

polsblessure. niet fijn

Klote gastjes op het forum die denken stoer te zijn.

Ik begin echt de neiging te krijgen om naar mijn werkplaats te gaan en het plat te branden

Pols doet auw:( En wil trainen :(

Moet naar een nieuwe gym, inschrijven... maar ik weet niet wat ik moet verwachte :D
Heb van hore zegge, dat er meer aas aanwezig is als bij een visser

Ik heb gewoon geen zin vandaag :mad:

Ik ben ****ing moe en moet van m'n webhosting minimaal 10 GB aan videos eraf fl*kkeren. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven