Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd het feest begint bij mij de 17e :(

Haha ja bij mij ook 17 Mei. Eerste dag gelijk Bio en Ned, 2 vakken op 1 dag :fuu: gelukkig hoef je voor nederlands niet te leren :)

Moet wel kunnen slagen want heb in die 6 jaar eigenlijk nooit zoveel uitgevoerd sta gemiddeld voor de meeste vakken toch wel 6.3 behalve voor nederlands en wiskunde B. Daar een 6.0 voor :P

succes:thumbs:
Nu ben je wsk gemotiveerd voor de uni, maar wacht maar als je ziet wat er je te wachten staat:(.

Thanks bro, lijkt me wel leuk universiteit eigenlijk. Kga werktuigbouwkunde doen en de projecten die je moet doen lijken me wel leuk :P Natuurkunde hou ik ook wel van, alleen die wiskunde :fuu:

waarom hadden bouwvakkers vandaag geen vrij? godgloeiende, om 9 uur liepen ze alweer tyfusherrie te maken! daar gaat je mooie uitslapen idee..

waarom hadden bouwvakkers vandaag geen vrij? godgloeiende, om 9 uur liepen ze alweer tyfusherrie te maken! daar gaat je mooie uitslapen idee..
Haha, denk dat hun daar ook liever niet stonden te werken vandaag. Moest zelf ook werken, had liever vrij. :(

tis nog erger zelfs, op ****in msn :roflol:

hahahahaha

ja echt ****in epic

ff :wanker: dan is de interesse gelijk weer weg

Haha ja bij mij ook 17 Mei. Eerste dag gelijk Bio en Ned, 2 vakken op 1 dag :fuu: gelukkig hoef je voor nederlands niet te leren :)

Moet wel kunnen slagen want heb in die 6 jaar eigenlijk nooit zoveel uitgevoerd sta gemiddeld voor de meeste vakken toch wel 6.3 behalve voor nederlands en wiskunde B. Daar een 6.0 voor :P

Dan sta je best goed.. mijn laagste is een 6.3 en de rest boven de 6.5 dus het komt allemaal goed bij mij denk ik. Heb maar 1 examen per dag dus dat scheelt echt enorm, ik begin ook met nederlands geloof ik

hierna wil ik accountancy gaan doen op hogeschool.

Wakker worden, en er achter komen dat ze de wc aan het verbouwen/vernieuwen zijn... en nu dus met een overvolle blaas zit !!!

Veel huiswerk dat maandag af moet zijn:/

en is je slipje nu nat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven