AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben gvd WEER ziek!!!:mad: verkouden, hoesten, moe, duizelig:mad:

gisteravond had ik dus niet moeten gaan vissen met dat kille windje:sad:

Ik werd weer eens midden in de nacht paar keer wakker. :mad:
Verder blijf ik last houden van spierpijn in me kuiten terwijl het gewoon voelt als "normale" spierpijn. (dinsdag getraind)

Ik werd weer eens midden in de nacht paar keer wakker. :mad:
Verder blijf ik last houden van spierpijn in me kuiten terwijl het gewoon voelt als "normale" spierpijn. (dinsdag getraind)

Klein spiertje verrekt misschien?

Ik ben 'ziek' van het weer.. het is lente maar het regent :(

Zo meteen Engels mondeling examen :woot:
euh ik bedoel :mad:

Datk zo laat wakker ben:fuu:

sniff...klote griepje is nog niet weg :(

Ik word met de dag lelijker, aan de andere kant is dat weer een voordeel, lelijke mensen krijgen meestal voorrang in het verkeer, dus dat scheelt weer met doorstroming zeg maar.

Ik word met de dag lelijker, aan de andere kant is dat weer een voordeel, lelijke mensen krijgen meestal voorrang in het verkeer, dus dat scheelt weer met doorstroming zeg maar.
Aaa vandaar dat ik nooit voorang krijg en true story alleen knap, IK Hmmm...

Heb je school/stage schijnt lekker de zon, heb je vakantie dan regent het lekker!

Tevens heb ik geen **** te doen nu!

laatste dag van de meivakantie, vanaf maandag staan de snelwegen elke dag weer vol!

mijn eerste grijze schaamhaar!:mad:

**** man vandaag en gistere verschrikkelijk pijn aan linkerkant van me ribbenkast!(door iets te enthousiast t bar met 7 platen 12 reps)
Pff heb bijna al een heel pakje asproos vergevreten.En al 2 dagen amper geslapen en niet kunnen trainen:(!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven