MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb geen idee voor een cadeau voor moederdag

heb geen idee voor een cadeau voor moederdag

Haha same here, wou net richting het kruidvat gaan om een luchtje te kopen ofzo.

Cadeaubon doet het altijd goed van [insert any random beauty shop].

Ben blij dat de moederdag bij ons al een tijd geleden voorbij is.

haha, hetzelfde probleem hier.. heb 2 bios bonnen gekocht en een bos bloemen voor morgen... moet wel voldoende zijn toch? :o

Net tijdens het schijten dat m'n keutel weer in 2 stukken brak en tijdens het vegen m'n hol weer gigantisch onder zat. Machtig zo'n plakpoep(bleef nog aan de pot hangen ook).

haha, hetzelfde probleem hier.. heb 2 bios bonnen gekocht en een bos bloemen voor morgen... moet wel voldoende zijn toch? :o

Tuurlijk:D

Ik heb een burberry luchtje gekocht, als ik zo naar de fles kijk lijkt hij verdacht veel op het luchtje dat ik vorig jaar voor dr heb gekocht maar dat zal vast geen ramp zijn.:o

Tuurlijk:D

Ik heb een burberry luchtje gekocht, als ik zo naar de fles kijk lijkt hij verdacht veel op het luchtje dat ik vorig jaar voor dr heb gekocht maar dat zal vast geen ramp zijn.:o
Dacht ze eindelijk het geurtje op te hebben, kom je weer met een nieuw flesje. :D
Burberry is goed spul trouwens.

Dacht ze eindelijk het geurtje op te hebben, kom je weer met een nieuw flesje. :D
Burberry is goed spul trouwens.

:D Zou een goeie FUUU zijn.

Burberry is lekkah, heb ook nog ff met aanraden van de kassiere aan een geurtje van celine dion gesnoven maar dat rook een beetje naar dure azijn met een vleugje citroen. Dat wou ik mezelf en mn moeder niet aandoen.

M'n internet is ****ing traag, en m'n netbook reageert ook als een die hard bejaarde. :fuu:

Ik ben borst aan het trainen en krijg net een knauw in mijn rechterborst spier :(

eh bijna klaar ...

ik heb self confidence issues

Homegym + computer + dbb = vragen om blessures. :(

Je heb je gelijk,
ik ben op de een of anderen manier minder attent (bewust) met BB bezig :o

daar ga ik verandering in brengen !
geen gek*t achter de computer wanneer ik aan het trainen ben...

wel klaar nu en het valt mee zo te voelen...

Had ik maar een vriendin dan was ik nu niet op dbb. :(:)

elleboog nog steeds niet genezen

geen cadeau voor moederdag , en alle winkels zijn hier dicht nu :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven