XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb al iets van 4 dagen geleden shit besteld bij XXL, zelfde dag nog overgegeven aan TNT post maar heb het nog steeds niet binnen. :fuu:

Ik heb niks te klagen.. Carry on guys :thumbup:

Ik werk bij TNT post, ik zag een pakketje afkomstig van XXL nutrition zo'n 4 dagen geleden, en heb hem maar open gemaakt, zaten wat eiwitten in en een PWO booster, wie mist dat nou dacht ik? :) Blijken die eiwitten een ****ing ranzige smaak te hebben! Gelijk weggeflikkerd :fuu:

ik mocht normaal gezien deze middag naar Italië vertrekken voor het werk, maar dit gaat niet door :(

Ik werk bij TNT post, ik zag een pakketje afkomstig van XXL nutrition zo'n 4 dagen geleden, en heb hem maar open gemaakt, zaten wat eiwitten in en een PWO booster, wie mist dat nou dacht ik? :) Blijken die eiwitten een ****ing ranzige smaak te hebben! Gelijk weggeflikkerd :fuu:

Ik had een Complex Carb Gainer besteld.:)

Gister stond er weer een mongol in het squatrek te curlen! Met zeker wel 2 schijven van 2,5kg en 2 van 1,25kg eraan!

Ik stond gisteren te curlen in het squatrek en zat er een mong**l naar mij te kijken. Ik denk omdat ik zoveel gewicht op de barbell had: 2 schijven van 2,5kg en en 2 van 1,25 :yarly:

Ik stond gisteren te curlen in het squatrek en zat er een mong**l naar mij te kijken. Ik denk omdat ik zoveel gewicht op de barbell had: 2 schijven van 2,5kg en en 2 van 1,25 :yarly:
Je was ook lekker aan het gooien. Mooie kromme rug! :o

:D

Ik realiseer me net dat die pauper-sportschool van mij van de zomer weer van 12:00 tot 16:00 gesloten is. Dat slaat echt werkelijk alles :S..

ik ben echt ****ed up moe. :mad:

en me bestelling van FS is nog niet binnen :fuu:

regen :( :(

ben griepachtig, kheb net me laptop ondergesnoten

Krijg altijd een snotterige neus op het werk. Nu heb ik er geen last van, alleen tijdens het werken. Zwaar klote als je dan ook nog pikzwarte handen hebt vanwege het werken met staal. Veeg je 1x met je hand er langs (:p), gezicht zwart. :(

ben gister met mn nieuwe voedingsschema gestart en had 'savonds nog ff 100g pinda's naar binnen gegooid (staan niet in mijn standaard schema) heb nu weer last van puistjes :(
en ik moet nog leren voor een proefwerk economie

Moet over 4 uur naar school, insomnia is een b*ch.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven