AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
last van m'n kaak en knieholte door training, maar dat is allemaal gecompenseerd door een massiv steenpuist op mijn elleboog uit te knijpen.

Mijn zelfvertrouwen vaagt weg als het over school gaat. Ik ben normaal een rots tussen de verdrinkende medeleerlingen in de branding, maar na enkele fails heb ik bang om meer te failen.. We zullen morgen zien.

welke dronken randdebiel laat voor m'n deur 30 minuten keihard k*t muziek uit z'n autoradio komen...fijn, nu ben ik wakker EN heb honger :@ :fuu:

gisteren wou ik spaghetti eten en het lookpotje stond blijkbaar met het verkeerde klepje open. Ik lig nu al een hele avond stinkscheten te laten en stink uit mijn bek. Morgen had ik een date gepland die ik dus moet cancellen :(

ben inslaap gevallen voordat ik mijn kwark kon eten :fuu:

Ik noteer ruzie nummer #1 en ik nog maar heel even wakker, nou dat gaat weer wat worden vandaag.

mijn wekker ging een half uur te vroeg.
Ik heb last van mij rug(waarschijnlijk een spiertje verrekt ofzo)
ik ben moe
ik wil naar huis toe

Mss eens oordopjes in je oren doen?
Ik hoor echt geen ene **** meer dan, die man die, die dingen bedacht heeft hadden ze de nobelprijs moeten geven.
Krijg je gruwelijke pijn aan je oren als je die (gele) dingen een hele nacht in je oren laat zitten.

oorpijn :(

Resultaat: 5.0 (ONVOLDOENDE)

ALWEER :fuu:

Morgen moet iets af zijn op me werk, maar ik heb geen zin....GVD:S

Net te laat voor die dude van de TNT,nou krijg ik m´n huidplooimeter morgen pas:mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven