Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ter***lijer, moet je niet dingen doen voor je studie? Examens tentamens presentaties whatever?

k*twijf geeft duidelijk signalen af dat ze me leuk vind, ik helemaal blij want vond haar al een tijd leuk.
Zegt ze de dag erna geen fl**ker tegen me:@

[Afbeelding niet meer beschikbaar]k*twijf geeft duidelijk signalen af dat ze me leuk vind, ik helemaal blij want vond haar al een tijd leuk.

Lekker opbouwende kritiekvertel eens wat een baas zoals jij gedaan had als je de naam niet meer wist ..
Gvd, sliep pas om 2uur, half 6 ging die k*t wekkker af. Stik ik half in me brinta omdat er een grote smerige klont in zat. Ik ben chagerijnig, en dan gaan mensen van die bullshit verhalen tegen je staan vertellen..? Wat je echt geen ene moer kan intresseren op wat voor manier dan ook. Damn wat is dat irritant!
Van die r**ards die niet doorrijden op de snelweg.
En waar de **** blijft die zon?
Nu dat gezegd te hebben ga ik fijn trainen.

mijn tilapia is half-gaar en uit pure woede eet ik hem zo op omdat ik niet wil toegeven dat ik zo zwaar gefaalt heb.
k*twijf geeft duidelijk signalen af dat ze me leuk vind, ik helemaal blij want vond haar al een tijd leuk.

@ de rest, bedankt voor de tips. Ik zal er wel ff wat van maken. Misschien dat het van het weekend dan nog ff raak is. 
Jij praat nooit met chicks alleen met mannen.@ de rest, bedankt voor de tips. Ik zal er wel ff wat van maken. Misschien dat het van het weekend dan nog ff raak is.
![]()
Mijn wekker ging om 9 uur, vervolgens besloot ik aangekomen in Amsterdam om toch maar niet het college te volgen, dus ging ik even langs de Albert Heijn om wat kip te halen en vervolgens draaide ik 180 graden en liep ik weer terug om vervolgens binnen een uurtje weer op de thuisbasis te zijn...![]()

Wat doe jij in godsnaam voor opleiding dan? Als ik niet naar school ga, krijg ik die dag mooi niet betaald. Dat is dan wel weer mooi bij mij, ik krijg betaald als ik op school zit.![]()