Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het schiet de hele tijd in m'n bilspier, chagerijnig en k*tvulkaan. [/need hug]:(

k*twijf geeft duidelijk signalen af dat ze me leuk vind, ik helemaal blij want vond haar al een tijd leuk.

Zegt ze de dag erna geen fl**ker tegen me:@

Gvd, sliep pas om 2uur, half 6 ging die k*t wekkker af. Stik ik half in me brinta omdat er een grote smerige klont in zat. Ik ben chagerijnig, en dan gaan mensen van die bullshit verhalen tegen je staan vertellen..? Wat je echt geen ene moer kan intresseren op wat voor manier dan ook. Damn wat is dat irritant!

Van die r**ards die niet doorrijden op de snelweg. :army:
En waar de **** blijft die zon? :grumble:

Nu dat gezegd te hebben ga ik fijn trainen.

Gvd, sliep pas om 2uur, half 6 ging die k*t wekkker af. Stik ik half in me brinta omdat er een grote smerige klont in zat. Ik ben chagerijnig, en dan gaan mensen van die bullshit verhalen tegen je staan vertellen..? Wat je echt geen ene moer kan intresseren op wat voor manier dan ook. Damn wat is dat irritant!

Van die r**ards die niet doorrijden op de snelweg. :army:
En waar de **** blijft die zon? :grumble:

Nu dat gezegd te hebben ga ik fijn trainen.

Mijn wekker ging om 9 uur, vervolgens besloot ik aangekomen in Amsterdam om toch maar niet het college te volgen, dus ging ik even langs de Albert Heijn om wat kip te halen en vervolgens draaide ik 180 graden en liep ik weer terug om vervolgens binnen een uurtje weer op de thuisbasis te zijn... :)

Mijn tilapia is half-gaar en uit pure woede eet ik hem zo op omdat ik niet wil toegeven dat ik zo zwaar gefaalt heb.

Enkel verstuikt

Mijn wekker ging om 9 uur, vervolgens besloot ik aangekomen in Amsterdam om toch maar niet het college te volgen, dus ging ik even langs de Albert Heijn om wat kip te halen en vervolgens draaide ik 180 graden en liep ik weer terug om vervolgens binnen een uurtje weer op de thuisbasis te zijn... :)

Wat doe jij in godsnaam voor opleiding dan? Als ik niet naar school ga, krijg ik die dag mooi niet betaald. Dat is dan wel weer mooi bij mij, ik krijg betaald als ik op school zit. :D

Het alarm van mijn BB 9700 werkt niet meer? ???

Vanmorgen bijna verslapen, kan hem wel instellen, klokje verschijnt op achtergrond, maar hij gaat niet af op het vooraf ingestelde tijdstip. Zelfde geldt voor agenda-notities en -alarmen.

Help!?

Pas net gehoord van een klasgenoot dat de week-formulieren voor me stage (wat je dagelijks op je stage doet) via een e-mail zijn gestuurd, waar ik niks van wist. Vond het al raar dat ik zoiets niet bij moest houden.. Kan ze nu allemaal nog gaan invullen. :o

He poep, krijg ik net 'n mailtje dat portfolio morgen niet doorgaat aangezien niemand presentaties had voorbereid, morgen dus een vrije dag :mad:
Wat doe jij in godsnaam voor opleiding dan? Als ik niet naar school ga, krijg ik die dag mooi niet betaald. Dat is dan wel weer mooi bij mij, ik krijg betaald als ik op school zit. :D

Informatica :)

Wat voor school doe jij dan?

Laatst bewerkt:
ik liet een boer..... en toen kwam er kots mee :mad:

ik heb het wel netjes terug geslikt, anders is het zonde van me powo meal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven