XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
potverdomme is die gym dicht

wat een gezeik helemaal klaargemaakt me pre genomen + 250mg cafeine helemaal opgefokt naar de gym kom ik aan helemaal niemand dus ik gvd :fire:&^:fuu:%$#:mad:&*@

me eigen domme schuld natuurlijk helemaal vergeten dat het hemelsvaart is

zo dat is eruit helpt toch wel je emoties tonen:)
lekker voor je nananannnnn

lange tijd geleden dat ik nog zo een kater heb gehad + de hele dag nog migraine derbij :mad:

ik heb teveel gegeten gisteren en voel me een opgezwollen walvis vandaag...

ik dacht dat ik vandeaag hetzelfde had, na een hele grot XL popcorn bak te hebben gegeten gister, maar gelukkig niet. :D

wtf zeau kom je noit van die 22% af :lol:

ja zo ver was ik ook al...
Had gister communie feest.
Kip en tonijn ed stond niet echt op het menu...
Vandaag balansdag :D
Extra hard sporten vanavond en in het weekend gewoon 2x cardio dan maar.
Vanaf maandag weer het standaard menuutje met veel cardio.
Komt goed! (hoop ik...:o)

ja zo ver was ik ook al...
Had gister communie feest.
Kip en tonijn ed stond niet echt op het menu...
Vandaag balansdag :D
Extra hard sporten vanavond en in het weekend gewoon 2x cardio dan maar.
Vanaf maandag weer het standaard menuutje met veel cardio.
Komt goed! (hoop ik...:o)

Ik wil dit weekend wel naar je toe komen zodat we de hele nacht kunnen cardioën! :D

Blijkt wel weer dat de Telegraaf een belachelijke en vooral hypocriete k*tkrant is. Kilometer telling mag niet doorgaan vanwege de schending van privacy maar vervolgens gewoon even naar Ruben bellen in het ziekenhuis om hem even wat vraagjes te stellen. Wat een pauperkrant, als je daar nog moedwillig een abonnement op heb wil ik je bij deze condoleren. Telegraaf de krant voor comateus Nederland.

Sorry moest ik even kwijt, zag geen toepasselijke actieve topics in de politiek & religie sectie.

Heb de grootste kater ever, 10 uur lang achterelkaar bier wezen drinken, :fuu:

:fuu: last van traps,schouderblad en schouder :fuu: deload.

Blijkt wel weer dat de Telegraaf een belachelijke en vooral hypocriete k*tkrant is. Kilometer telling mag niet doorgaan vanwege de schending van privacy maar vervolgens gewoon even naar Ruben bellen in het ziekenhuis om hem even wat vraagjes te stellen. Wat een pauperkrant, als je daar nog moedwillig een abonnement op heb wil ik je bij deze condoleren. Telegraaf de krant voor comateus Nederland.

Sorry moest ik even kwijt, zag geen toepasselijke actieve topics in de politiek & religie sectie.

Ik geloof dat wij het een keer eens zijn.:D

Borst & Triceps kapotttt

Huidplooimeter binnen gekregen,da´s op zich wel tof maar na 7puntsmeting blijkt m´n BF gestegen van 19% naar 22%:(

Ik verveel me de t*ring! Was graag ergens wat gaan drinken

Doe altijd domme dingen als ik gedronken heb waar ik de volgende dag zware spijt van krijg.. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven