Spuitelf11
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 506
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, gewoon 'n hoofdpagina, de pagina waar je komt als je jouw site adres zeg maar intikt. Ik zal wel ff wat voor je maken, je hoort van me![]()
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Weer hier is wel aardig tot mwja nice...Ik verveel me altijd de t**fus op Zondag. Tijd dat lekker weer word.

Weer hier is wel aardig tot mwja nice...
k*t weer bij U ?
niks te klagen dus...
Oké, maar ik snap niets van wat er boven </head> allemaal staat, behalve hetgeen tussen <title> en </title>
Dat van die link en foto snap ik wel.
Is dat eerste wel allemaal html?
, mag je gewoon negeren, denk er niet te veel over na, gewoon beschrijving, auteur van de site, etc.
Meer niet.Stagneer weer keihard in gewicht zit al wekenlang op dezelfde gewichten, k*tsportschool draaide vandaag alleen maar emo muziek.Een grotere motivatiekiller is er niet.
![]()
![]()
Ziet er noobish uit, maar ik neem aan dat ze niet verwachten dat je professionele shit in elkaar zet dus dat leek me niet handig? Ik hoor het wel als dit je iets lijkt. Hij is in ieder geval XHTML valid en CSS valid, dus dikke punters voor de coding. kusje
Edit: CSS moet natuurlijk nog wat aangepast worden etc. Grijze tekst is natuurlijk poep zo, jwz.