XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag ik overigens gebruik maken van PHP? Niet dat ik veel shit in PHP ga doen, maar gewoon 'n include, wel zo handig.

Edit: En eh ook javascript.

Nee, gewoon 'n hoofdpagina, de pagina waar je komt als je jouw site adres zeg maar intikt. Ik zal wel ff wat voor je maken, je hoort van me ;)

: d Wat voor dag is het vandaag wel? Internationale dag van de medemens =)

Dit is echt wel vriendelijk van je; als je me gewoon op weg helpt is het goed hoor. Dan weet ik dat ik juist bezig ben. Moet het namelijk ook zelf wat kennen, want op het examen krijg je stukken die je moet aanvullen of aangeven wat ontbreekt. Niet dat html moeilijk is ofzo, maar toch zien dat ik het meteen allemaal goed doe.
Heb trouwens al door hoe je een link maakt.

Het is echt heel simpel, wat ik altijd doe is 'n standaard HTML file hanteren die ik voor iedere website gebruik. Deze bevat het volgende:

PHP:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Vervolgens ga ik 'n beetje de layout inelkaar knutselen, 'n concept maken, en hierbij maak ik een bijbehorende css file die de indeling maakt en voeg ik de divs toe in de body, en dan ben je al een heel eind!

Maar ik zal 'n beetje iets voor je maken, heb alleen geen photoshop op het moment dus de layout wordt iets minder mooi :P

Image toevoegen doe je zo:
PHP:

Hyperlink toevoegen doe je zo:
PHP:

Etc. het is echt heel simpel

Etc. het is echt heel simpel[/QUOTE]

Oké, maar ik snap niets van wat er boven </head> allemaal staat, behalve hetgeen tussen <title> en </title>

Dat van die link en foto snap ik wel.

Is dat eerste wel allemaal html?

Ik verveel me altijd de t**fus op Zondag. Tijd dat lekker weer word.

Etc. het is echt heel simpel

Oké, maar ik snap niets van wat er boven </head> allemaal staat, behalve hetgeen tussen <title> en </title>

Dat van die link en foto snap ik wel.

Is dat eerste wel allemaal html?

Dat meta gedoe? Ja dat is HTML, dat is metadata, data over data ;), mag je gewoon negeren, denk er niet te veel over na, gewoon beschrijving, auteur van de site, etc. :) Meer niet.

Telefoon laten vallen, beeldscherm kapot nu :(
Wie heeft er een Iphone 3G te koop?:)

Pijn aan mijn elleboog, waarschijnlijk overbelast :mad:

Stagneer weer keihard in gewicht zit al wekenlang op dezelfde gewichten, k*tsportschool draaide vandaag alleen maar emo muziek.??? Een grotere motivatiekiller is er niet.:(

Stagneer weer keihard in gewicht zit al wekenlang op dezelfde gewichten, k*tsportschool draaide vandaag alleen maar emo muziek.??? Een grotere motivatiekiller is er niet.:(

Als ik train weet ik zelfs niet wat er rond mij gebeurd. Ik weet wel als ik binnenkom dat er van die muziek aanstaat, maar moest ik gewoon meteen trainen zou ik nooit weten of er muziek gedraaid wordt of niet ^^

10givx4.jpg

Ziet er noobish uit, maar ik neem aan dat ze niet verwachten dat je professionele shit in elkaar zet dus dat leek me niet handig? Ik hoor het wel als dit je iets lijkt. Hij is in ieder geval XHTML valid en CSS valid, dus dikke punters voor de coding. kusje

Edit: CSS moet natuurlijk nog wat aangepast worden etc. Grijze tekst is natuurlijk poep zo, jwz.

Laatst bewerkt:
Spuit11, ik wil graag een site met kleine meisjes.
Maak je er 1 voor me?
Thanks

Is dat een fetish van je ofzo? Hier Snooki, ongeveer 1.45-1.50m.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nice

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------

Incest,hairy, flessen cola in reet.
Hoe kom je eraan?

ik heb een rel gemist :sad:

10givx4.jpg

Ziet er noobish uit, maar ik neem aan dat ze niet verwachten dat je professionele shit in elkaar zet dus dat leek me niet handig? Ik hoor het wel als dit je iets lijkt. Hij is in ieder geval XHTML valid en CSS valid, dus dikke punters voor de coding. kusje

Edit: CSS moet natuurlijk nog wat aangepast worden etc. Grijze tekst is natuurlijk poep zo, jwz.

Oké leuk, maar hoe gebruik ik dit? Want ik ben nogal een beginner ^^

Voldoet dit trouwens aan deze voorwaarden om punten te krijgen:
Niet voldoen aan de vereisten.
Foto’s of afbeeldingen zijn niet zichtbaar.
Niet-correct HTML-gebruik. (1 fout in je code is voldoende)
Bij het betrappen van ongeoorloofd gebruik van hulpprogramma’s zoals Frontpage, Dreamweaver…
Laattijdig binnenleveren.
Het aanpassen van je website na de deadline.
Plagiaat: Ga naar tweede zit, ga niet langs start.

Het is trouwens gewoon voor bonuspunten, dus ik denk niet dat ik iets anders dan html zelfs moet gebruiken?

Laatst bewerkt:
saai

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven