Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
heel de dag pokke verkouden, snot druipt uit mn snuit en niet kunnen gaan trainen. Zondagochtend maar knallen dan.

ben ziek, niet getrained, verdomme tot half 8 in de avond geslapen -.-
Morgen hopelijk ff trainen.

ben ziek, niet getrained, verdomme tot half 8 in de avond geslapen -.-
Morgen hopelijk ff trainen.

Een gram dafalgan voor het slapen kan wonderen doen. K hoop morgen ook van mn verkoudheid af te zijn, zoniet ga k toch lekker trainen.

Dat ik wil trainen, maar op een pakketje van XXL zit te wachten. Hopelijk komen ze snel, want de sportschool is maar tot 13.00 uur geopend. :mad:

Rijles, helemaal niet zo een zin in.

k*t equalizers, begrijp er geen reet van

Een gram dafalgan voor het slapen kan wonderen doen. K hoop morgen ook van mn verkoudheid af te zijn, zoniet ga k toch lekker trainen.
Ik neem strax een zakje nox pump en ik ga trainen als een malle, ik kan deze training niet skippen. Hoe k*t ik me ook voel:eyes:
Miss helpt nox een beetje :P

Vandaag voor het eerst sinds 2,5 jaar weer geprobeerd te squatten, gaat nog steeds moeilijk.K*tknie:mad:

gister k*t geslapen, vannacht ook, ik snap er geen reet van:mad:

het is zondag...

Moet een website over mezelf opstellen in html en moet vandaag binnen zijn -_-
Die pedo wil trouwens dat we er minstens 1 foto van onszelf bijsteken; ja lekker hoor, gaat hij zitten geilen op al die drakewijven van onze richting.

Moet een website over mezelf opstellen in html en moet vandaag binnen zijn -_-
Die pedo wil trouwens dat we er minstens 1 foto van onszelf bijsteken; ja lekker hoor, gaat hij zitten geilen op al die drakewijven van onze richting.

Hulp nodig? :)

Het zou me tijd besparen =)

Dit is de opdracht:

Vereisten:

1. Je website moet minimaal volgende elementen bevatten:
a. twee pagina’s, waarvan één de hoofdpagina is (met naam index.html)
b. tekst, eventueel geformatteerd (schuindruk, vetdruk, kleur)
c. achtergrond, met prent of kleur
d. prenten, figuren of foto’s waaronder zeker één foto van jezelf
e. 1 lijst (genummerd of ongenummerd)
f. 1 tabel (geformatteerd naar wens)
g. links (verwijzingen) naar:
1. verschillende onderdelen binnen dezelfde pagina (ankers)
2. naar andere pagina’s binnen je eigen website
3. en naar andere websites​

2. Je website moet volledig correct weergegeven worden in Mozilla Firefox. Correcte weergave in Internet Explorer is niet voldoende!

Wat ik me afvraag is wat hij met punt a bedoelt. Moet ik gewoon 2 kladblokbestanden hebben waarvan 1 hoofdpagina en 1 met tekst en foto's?

Moet nog even uitzoeken hoe je een foto erbij zet, ook een lijst, tabel en links moet ik nog even zien hoe dat moet ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven