vrounieluutje
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 456
oei oei dus je gaat er niet als een beachboy bijlopen deze zomer
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oei oei dus je gaat er niet als een beachboy bijlopen deze zomer
Volgend jaar weer...ben ziek, niet getrained, verdomme tot half 8 in de avond geslapen -.-
Morgen hopelijk ff trainen.
Ik neem strax een zakje nox pump en ik ga trainen als een malle, ik kan deze training niet skippen. Hoe k*t ik me ook voelEen gram dafalgan voor het slapen kan wonderen doen. K hoop morgen ook van mn verkoudheid af te zijn, zoniet ga k toch lekker trainen.

Ik heb af en toe anders behoorlijk veel moeite om de kleine wonderknop van m'n vriendin te kunnen vinden, ik moet sowieso eerst door een heel bos gaan zoeken.Beetje aan de knoppe draaie enzo man, is niet zo lastig toch.
Ik heb af en toe anders behoorlijk veel moeite om de kleine wonderknop van m'n vriendin te kunnen vinden, ik moet sowieso eerst door een heel bos gaan zoeken.

Moet een website over mezelf opstellen in html en moet vandaag binnen zijn -_-
Die pedo wil trouwens dat we er minstens 1 foto van onszelf bijsteken; ja lekker hoor, gaat hij zitten geilen op al die drakewijven van onze richting.

nee, gewoon 'n hoofdpagina, de pagina waar je komt als je jouw site adres zeg maar intikt. Ik zal wel ff wat voor je maken, je hoort van me![]()