Veronique1983
Cool Novice
- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 61kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ecto Alarm!check me site jongens: [Link niet meer beschikbaar] =) Vandaag in elkaar geknutseld voor beleidsinformatica(wel in mozilla firefox openen!)
En zoals je ziet, ik ben ecto I know ^^

Nee ik verdien het
Goed punt.
Dat zijn dan ook de n00b challenges, heeft ook niet veel met echt hacken te maken.
Heb zelf ook een challenge and tournament site, denk dat geen 1 van jullie voorbij de eerste challenge van pen test kan komen:
[Link niet meer beschikbaar]
Op CoD en mij na is het iig nog niemand gelukt.
Karma voor diegene die het wel lukt, ik zal de layout ook nog eens een keer aanpassen van die drie sites.
OT: Maandag.![]()

tis maandagochtend..
Do I need to say more??
daarnaast sta ik gdvrdmm al 2 weken stil val gewoon geen gram meer af...
Ga maar eens bij wat shops langs in de stad om te kijken of iemand nog stackers heeft...
Jup ik weet slecht slecht so be it..

Ik ben zelf penetration tester, dus zo'n site opzetten is piece of cake.Je moet ergens beginnen é. Maar hoe ben je dat allemaal te weten gekomen om die opdrachten te kunnen? Lijkt me wel nice als je zo wat basic hack skills hebt; kennis is macht![]()

Goed punt.
Dat zijn dan ook de n00b challenges, heeft ook niet veel met echt hacken te maken.
Heb zelf ook een challenge and tournament site, denk dat geen 1 van jullie voorbij de eerste challenge van pen test kan komen:
[Link niet meer beschikbaar]
Op CoD en mij na is het iig nog niemand gelukt.
Karma voor diegene die het wel lukt, ik zal de layout ook nog eens een keer aanpassen van die drie sites.
OT: Maandag.![]()

Haha nee hoor, je moet eerst de manier weten hoe je een account maakt daar bij Bromland.. je komt vanzelf wel in 1 van die sites een blind sql op den duur tegen..

waar heb jij dan aan zitten likken
ot:
ik weet niet wat ik de laatste tijd heb, maar mijn libido is echt sky high. om gek van te worden.