AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
tis maandagochtend..
Do I need to say more??

daarnaast sta ik gdvrdmm al 2 weken stil val gewoon geen gram meer af...
Ga maar eens bij wat shops langs in de stad om te kijken of iemand nog stackers heeft...
Jup ik weet slecht slecht so be it..

puntje van m'n tong verbrand :P

Vorige week een betonnen paal geramd, zaterdag een offerte laten maken om het koetswerk te herspuiten en uit te deuken... vandaag nog een kater van de kosten in het vooruitzicht :(

al dagen geen honger meer :(

Net klaar met werk, nu naar school.. kan me leukere dingen bedenken

Ecto Alarm!
Zo mijn dag is weer goed.:)

Met plezier! :D Nee ik verdien het:(

Schandalig hoe al mijn vrienden eruit zien; het is alsof we 16 zijn allemaal :/
Het grappige is wel dat ze allemaal de lekkerste wijven hebben die het allemaal financieel goed hebben ^^

---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:13 ----------

Goed punt. :(

Dat zijn dan ook de n00b challenges, heeft ook niet veel met echt hacken te maken.
Heb zelf ook een challenge and tournament site, denk dat geen 1 van jullie voorbij de eerste challenge van pen test kan komen:
[Link niet meer beschikbaar]
Op CoD en mij na is het iig nog niemand gelukt. ;)

Karma voor diegene die het wel lukt, ik zal de layout ook nog eens een keer aanpassen van die drie sites.

OT: Maandag. :sad:

Je moet ergens beginnen é. Maar hoe ben je dat allemaal te weten gekomen om die opdrachten te kunnen? Lijkt me wel nice als je zo wat basic hack skills hebt; kennis is macht ;)

tis maandagochtend..
Do I need to say more??

daarnaast sta ik gdvrdmm al 2 weken stil val gewoon geen gram meer af...
Ga maar eens bij wat shops langs in de stad om te kijken of iemand nog stackers heeft...
Jup ik weet slecht slecht so be it..

Wat is er mis met maandachochtend:mad:

ot: niets:)

Je moet ergens beginnen é. Maar hoe ben je dat allemaal te weten gekomen om die opdrachten te kunnen? Lijkt me wel nice als je zo wat basic hack skills hebt; kennis is macht ;)
Ik ben zelf penetration tester, dus zo'n site opzetten is piece of cake.

Reading is fundamental, je zou evt je CEH certficering kunnen halen dan zijn die challenges ook niet meer zo moeilijk. ;)

Potverdomme heb de hele week vrij :fuu:

Goed punt. :(

Dat zijn dan ook de n00b challenges, heeft ook niet veel met echt hacken te maken.
Heb zelf ook een challenge and tournament site, denk dat geen 1 van jullie voorbij de eerste challenge van pen test kan komen:
[Link niet meer beschikbaar]
Op CoD en mij na is het iig nog niemand gelukt. ;)

Karma voor diegene die het wel lukt, ik zal de layout ook nog eens een keer aanpassen van die drie sites.

OT: Maandag. :sad:

Hijs in ieder geval SQL-inject en XSS proof :(

Hijs in ieder geval SQL-inject en XSS proof :(
Haha nee hoor, je moet eerst de manier weten hoe je een account maakt daar bij Bromland.. je komt vanzelf wel in 1 van die sites een blind sql op den duur tegen..
Uit m'n hoofd zitten er 13 exploits in, in 4 verschillende sites.
Heb het ruim 2 jaar terug gemaakt dus weet het niet meer zo goed allemaal. :p

hint voor de eerste challenge: RE.

ujy

Laatst bewerkt:
Koppijn en vraag me toch echt af waarvan ?!

3de week van niet trainen gaat nu in :o
Maar ik heb eindelijk geld, dus ik ga deze week terug trainen en nieuwe fitness zoeken.

Lekker vroeg uit, lekker tijd om te trainen, kan alleen niet door me ****ing elleboog!

Hoezo kan niet?

Train jij niet met een LB/RB schema?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven