MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
stiekem van de test lopen snoepen???

[Link niet meer beschikbaar]

nope, was het maar waar, dan wist ik tenminste waar het vandaan kwam.

geen k*tje, maar een hete aardappel :( te hard opgewarmd in de microgolf en te gulzig aan de maaltijd begonnen.
mijn libido is momenteel ook skyhigh, maar daar ga je me niet horen over klagen :D

hahaha, nerd:sukkeltje:

maar jij kan je lusten tenminste nog botvieren op je vrouwtje. mijn derde been is mijn rechterhand nu inmiddels wel een beetje zat (al een tijdje ruzie met mijn gf)

nope, was het maar waar, dan wist ik tenminste waar het vandaan kwam.

hahaha, nerd:sukkeltje:

maar jij kan je lusten tenminste nog botvieren op je vrouwtje. mijn derde been is mijn rechterhand nu inmiddels wel een beetje zat (al een tijdje ruzie met mijn gf)

probeer links :D

Heb me rijst niet direct afgegoten omdat die k*tpan hardstikke heet was en nu is die rijst 3x zo zwaar omdat het al dat water heeft geabsorbeerd.:fuu:

Het lijkt ook meer op een witte brij inplaats van rijst.

Laatst bewerkt:
Ik heb gefaald op de examens.

Fail

serieus hoofdpijn!

Eerste examen gehad, Nederlands.. Normaliter koekje, dit examen was toch wel pittg, vond iedereen trouwens. Dus klacht indienen 4 life.

2 weken vakantie voorbij en moet weer helemaal in het school ritme komen.
Wordt de komende weken weer hard werken aan de opdrachten :fuu:

Dat ik ****ing gek word van mensen die voordringen bij de bus. Sta je 25 min te wachten, komt er zo'n mofo en die komt met een bocht aan en gaat schuin voor je staan. Hierdoor krijg ik echt rare gedachten, zoals ze voor de bus duwen etc.

Mja zal wel mijn FAIL @ life zijn

5 KG op mijn duim laten vallen, gevolg : dikke duim :(

vannacht werken

Stond ik vandaag in de supermarkt naast een chick kwark te pakken, gaat me telefoon met me coole ringtone af KA-ME-HA-ME-HAAAA :fuu:
Denk dat ze het niet hoorde

ik kreeg vandaag weer stroom van de trapleuning en me ballen jeuken :mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven