MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
En ik had tenslotte ook nog een amateur site voor je inelkaar geknutseld :mad: (al is stiekem de code gewoon ****ing pro en XHTML & CSS valid).

[Link niet meer beschikbaar]

Let maar niet op de banners mannen :kiss:

Tegen dat ik nog eens die xhmtl en css onder de knie heb, zit ik op mijn examen beleidsinformatica :P

Ik vroeg me trouwens af, hoe doen die banken dat om hun website zo te beveiligen?

Ben je trouwens goed in paswoorden vinden?
Op deze site http://www.hackthissite.org/missions/ bij basic missions geraak ik niet eens verder dan mission 2 :P

Tegen dat ik nog eens die xhmtl en css onder de knie heb, zit ik op mijn examen beleidsinformatica :P

Ik vroeg me trouwens af, hoe doen die banken dat om hun website zo te beveiligen?

Ben je trouwens goed in paswoorden vinden?
Op deze site http://www.hackthissite.org/missions/ bij basic missions geraak ik niet eens verder dan mission 2 :P

Niet zo heel moeilijk toch?
Network Security Sam set up a password protection script. He made it load the real password from an unencrypted text file and compare it to the password the user enters. However, he neglected to upload the password file...

Aangezien ie de file met password niet heeft geupload, is er ook geen vergelijkingsmateriaal --> geen wachtwoord. Gewoon blanco laten dus.

Niet zo heel moeilijk toch?

Aangezien ie de file met password niet heeft geupload, is er ook geen vergelijkingsmateriaal --> geen wachtwoord. Gewoon blanco laten dus.

Nee nee, die kan ik wel. De volgende niet: This time Network Security Sam remembered to upload the password file, but there were deeper problems than that. ^^

Nee nee, die kan ik wel. De volgende niet: This time Network Security Sam remembered to upload the password file, but there were deeper problems than that. ^^

Kijk eens in de broncode, daar staat een linkje naar password.php ;)

Zit nu bij 6, best makkelijk dit hoor, maar dit stelt niks voor ;).

Doe dan de allerlaatste opdracht é : P

---------- Toegevoegd om 01:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:21 ----------

Hoe zie je trouwens een link. Ik heb heel die broncode doorzocht en ik zie niets :/

Doe dan de allerlaatste opdracht é : P

Mja die laatste is vaag, heb wel wat, maar kom niet verder, zal wel weer iets te maken hebben met die teksten die steeds verschijnen, geen zin om dat uit te zoeken. Enige hints die zijn gegeven is dat apache, naja dan komt de .htaccess file bij je op, maar goed, kan hem niet vinden. De index.php werkt weer wel, maar goed, heb geen zin in die opdracht... :o

PHP:
<div class="light-td">You have already completed this level.<br /></div></div></center><br /><br />This time Network Security Sam remembered to upload the password file, but there were deeper problems than that.<br /><br /><center><b>Password:</b><br /> 
                     	 <form action="/missions/basic/3/index.php" method="post"> 
                     	 <input type="hidden" name="file" value=">>>password.php<<<" /> 
                     	 <input type="password" name="password" /><br /><br /> 
                     	 <input type="submit" value="submit" /></form>

Mja die laatste is vaag, heb wel wat, maar kom niet verder, zal wel weer iets te maken hebben met die teksten die steeds verschijnen, geen zin om dat uit te zoeken. Enige hints die zijn gegeven is dat apache, naja dan komt de .htaccess file bij je op, maar goed, kan hem niet vinden. De index.php werkt weer wel, maar goed, heb geen zin in die opdracht... :o

PHP:
<div class="light-td">You have already completed this level.<br /></div></div></center><br /><br />This time Network Security Sam remembered to upload the password file, but there were deeper problems than that.<br /><br /><center><b>Password:</b><br /> 
                     	 <form action="/missions/basic/3/index.php" method="post"> 
                     	 <input type="hidden" name="file" value=">>>password.php<<<" /> 
                     	 <input type="password" name="password" /><br /><br /> 
                     	 <input type="submit" value="submit" /></form>

Wel ja dat heb ik wel zien staan ofcourse; maar wat moet je daar dan mee. Je kan er niet op klikken ofzo. (Ben een dikke noob hierin dus :P)

..../password.php

Stop er maar mee, sorry. :p Informatica is niet echt jouw ding he? :D

Ik wil het kunnen :(
Alsof jij opeens alles wist. Je hebt het ook moeten leren hoe alles in elkaar zit!

---------- Toegevoegd om 02:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:59 ----------

Wat een tip :D
Op naar mission 4! :P

edit: Na wat proberen komt er opeens dit:
The dog ate your webpage. Yeah, that's it. =)
edit2: damn, wat een pro ben ik zeg, is me nog gelukt ook!!! :P
edit3: bij 5 zit ik vast :(

Sorry spuitelf11, maar de "/" deed een belletje rinkelen :P

Laatst bewerkt:
Nu hoop ik alleen voor je dat ze wel een beetje fris ruikt... anders ben je helemaal niet gelukkig zo te lezen:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f21/maakt-meest-gelukkig-244211/index2.html#post4886593
:D
Goed punt. :(

Dat zijn dan ook de n00b challenges, heeft ook niet veel met echt hacken te maken.
Heb zelf ook een challenge and tournament site, denk dat geen 1 van jullie voorbij de eerste challenge van pen test kan komen:
[Link niet meer beschikbaar]
Op CoD en mij na is het iig nog niemand gelukt. ;)

Karma voor diegene die het wel lukt, ik zal de layout ook nog eens een keer aanpassen van die drie sites.

OT: Maandag. :sad:

inmiddels al 3 dagen griep voel me zeer beroerd :sad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven