Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Op een gekneusde voet en wat schaafwonden, wel ja. Had erger af kunnen lopen, aangezien hij van achter op me in reed, en op tijd stopte. Dan had ik me zorgen kunnen maken over welk soort kleur me prothese word, nu maar afwachten wat de dealer zegt kwa schade.

Aangereden door een vrachtwagen op de motor.

Had hem pas 3 dagen :FUU:

2uidugm.jpg

maakt toch niet uit, het lijkt me maar een k*tmotor met zo'n scheve zadel:)

Dat het mooi weer is en ik hier geen mooie vrouwen in kort spul zie rondlopen. Dat was zaterdag in Arnhem wel anders :D

nog bijna 2 weken blok over en nog maar 2 vakken die ik moet leren, :fu: smurf

edit: ohja wat heb ik vandaag te klagen? same old 'leven is k*t' gezeik:)

nog 2 weken blok :eek:
Moesten wij dat nu ook eens hebben dan zag de examenperiode er plots veel rooskleuriger uit!

Ik heb net weer zitten rukken maar mn zaad is nu echt op.

vandaag weer voor het eerst cardio gedaan, sta nog steeds te trillen op mn benen.

mobiel naar de kudt! touchscreen naar de kk :mad:

Naja eerst doodgegaan tijdens lunges en daarna 30 min cardio..

was maar een grapje hoor :D
ik moet dringend ook weer aan de cardio voor mijn conditie
+ dat zal mijn krachttrainingen ook wel positief beïnvloeden, vooral tijdens de zomer omdat ze geen airco hebben en dan zit ik al te zweten voor ik begin :(

was maar een grapje hoor :D
ik moet dringend ook weer aan de cardio voor mijn conditie
+ dat zal mijn krachttrainingen ook wel positief beïnvloeden, vooral tijdens de zomer omdat ze geen airco hebben en dan zit ik al te zweten voor ik begin :(

Dat is bij mij ook zo, dl en sq varen nietvwel bij mijn huidige conditie....bittere noodzaak! Nu ben in al buiten adem als ik 80 metr jog :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven