MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een bug in 1 van m'n modules... en eerlijk gezegd ben ik gobsmacked.. ik zie de bug gewoon niet, het erge is nog dat het script wel gewoon draait en na een uur of twee besluit ie met 0... geen memory limit stuff error of wat dan ook, maar gewoon 0.. zelfs echo en var_dumps worden gewoon genegeerd. :roflol:

Volgens mij ben ik in een php bug geknald. :p

Een bug in 1 van m'n modules... en eerlijk gezegd ben ik gobsmacked.. ik zie de bug gewoon niet, het erge is nog dat het script wel gewoon draait en na een uur of twee besluit ie met 0... geen memory limit stuff error of wat dan ook, maar gewoon 0.. zelfs echo en var_dumps worden gewoon genegeerd. :roflol:

Volgens mij ben ik in een php bug geknald. :p
:roflol: jij wel :D

dat is waarom ik programmeren helemaal kudt vind :)

laat mij maar gewoon pakketjes versturen die niet aankomen omdat de iprange weer eens niet goed is :)

Dat ik zwaar aan het vervellen ben en dat dat jeukt als de t*ring en dat m´n vriendin er nog niet is om de velletjes eraf te trekken.:mad:

na het trainen was het eten opeens op, dus snel naar de appie. Zo'n bak gehaald met rijst en groene curry, hahaha

Ik vraag me ook af hoe dat toch steeds weer komt.
dat is waarom ik programmeren helemaal kudt vind :)
Dit is anders de eerste keer dat ik zoiets vaags meemaak, normaal gezien kun je altijd de uitvoer dumpen stap voor stap, of error_reporting op extra zeikerig zetten.

Dit is echter iets wat ik nog nooit meegemaakt heb, ws zit er gewoon een configuratie iets wat niet helemaal tof zit.

iemand had vandaag mail. als hij die wou openen kreeg hij direct een melding voor authorisatie van de Exchange server van het andere bedrijf xD

wat bleek, de afbeelding in de sig stond op die exchange server :roflol:

Krijg zo'n pijnlijke k*tpuist op me kin, als ik buk doet ie malle pijn! :fuu:

dat is toch logisch, 90% van dbb is depressief

Symptomen klinische depressie:
Gedeprimeerde stemming gedurende het grootste deel van de dag.
Duidelijke daling van belangstelling in aangename activiteiten.
Veranderende eetlust en duidelijke gewichtstoename of gewichtsverlies.
Verstoord slaappatroon of slapeloosheid of meer slapen dan normaal.
Veranderingen in activiteitenniveaus, rusteloosheid of zich beduidend langzamer bewegen dan normaal.
Vrijwel alle dagen vermoeidheid of energieverlies.
Gevoel van schuld, hulpeloosheid, bezorgdheid, en/of vrees.
Verminderde capaciteit om zich te concentreren of besluiten te nemen.
Suïcidale gedachten.

not funny, i know:o

eigk helemaal niks, het is niet warm dus alles is goed ;)

dat het kudt weer is :mad:

Akelige stage plek. Wordt echt gek van het computeren en vervelen de hele dag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven