XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bah, te wild gedaan met het eten.. Kwartier boven de pot gehangen met de hoop het binnen te houden. :o

Ik zet net mijn wekker voor morgen vroeg :(

ah, is altijd een hard moment.:aai:

Ik moet morgen een paper afmaken.

Ik moet tegen morgen 16u een taak indienen van 10pagina's, moet nog beginnen -_-

edit: tis overmorgen tijd zat dus =)

Hier de scriptie-opdracht:

- Opdracht: opzoeken van een reële gevallenstudie over een bedrijf of organisatie (profit of non-profit), waarin de verschillende thema's van de cursus aan bod komen.
- Beschrijf de gevallenstudie beknopt en koppel op zijn minst drie thema's expliciet (!) terug aan wat daarover in de cursus wordt gezegd.
- Totale omvang: +/- 10 blz.
- Gewicht: 4/20 examenpunten
- Inleveren: persoonlijk afgeven ten laatste op vrijdag 28 mei om 16u00, op het monitoraat informatica. Daarnaast ook digitale versie uploaden (info volgt).
- Voorbeelden van thema's: XML, web services, databases, architecturen, hergebruik, strategie, ...
- Bronnen: tijdschriften, Internet, eigen interviews, …
- Zorg voor een duidelijke structuur: geen eindeloze "opsomming" van feiten
- Leg verbanden; ook het "waarom" is belangrijk
- Verzorg de referenties, ook voor websites
- Correct taalgebruik !

:(

Laatst bewerkt:
Moet nog veel doen voor school wat betreft inleveren van werkstukken. Net klaar met me stage krijg ik potverdomme werk voor 6-8 weken en dat moet ik afronden in 2 weken omdat school veel te laat was met het opgeven van de werkzaamheden. :mad:
En om het nog leuker te maken staat er een centrale examen 23 juni op mij te wachten. Maar het wordt beter want de week ervoor heb ik een proefwerken week.

:fuu: @ my life.

Ik heb morgen een tentamen wiskunde :fuu:

Twitteren is voor homo's

Ik moest nog iets afwerken voor werk en het is f-ing moeilijk. Dus daardoor mag ik lekker vroeg opstaan morgen. -.-

Vandaag bij iemand achter op de scooter aangereden door een auto. We reden iets van 60.

Me kleding is kapot maar kheb zelf niks op 1 blauwe blek op me reet na.

Oraal examen van duits afleggen vandaag.
k*tMOFFEN!:mad::mad:

ik heb over een kwartier weekend.

verdomme ik wil werken!:mad:

**** mijn vriendloze leven:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven