MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
he bekjam welkom man ik schrok wel van je topic dacht wtf, maar je zit dus in indonesie vet hoe lang blijf je daar

Vandaag voor het eerst getrained in Bandung omwtfbbq wat een k*tzooi zeg.. je moet dus echt niet aan een indo vragen om de bar te loaden.. wat doet die pannekoek ik wou dus opwarmen met een setje van 100 kg en was met iemand in gesprek die daar ook trainde, had die pannekoek er 200 kg + 20 kg barbell op gedaan, lol dat had ik niet verwacht en kon ternauwernood nog die barbell boven m'n borst vasthouden. :mad:
Die sjaak dacht zeker dat het ponden waren.

Ook weer zweten als die t*fus dus na een half uurtje dacht ik maar weer toedeledokie, ging amino liquids kopen daarna in diezelfde gym, dat spul is net zo duur als hier mss zelfs duurder.. 340000 rupiah. :eek:
Heel vaag ook zelfs protein kost duur omgerekend voor een potje van 500 gram betaal je dus gewoon 30 dollar. :rolleyes:

Voor de rest nog niets te klagen, oh wacht dus wel.. een goede tip ga niet een hotel huren in de buurt van een moskee.. om 4 uur vinden ze het nodig om op te roepen tot bidden. ???
Dacht dat ie na 10 minuten eindelijk weer z'n bed was ingegaan, niet dus volgens mij ging die vent naar de wc en kwam terug, en begon nog een minuut of 10 door te tetteren.

Oh ja wat ook ****ed up is zijn die minibussen, die zijn echt leip, neem die dingen nooit maar gewoon een taxi, ik ben niet eens zo lang en stootte elke keer m'n harses.
En last but not least ben ik 5 kg aan gewicht kwijtgeraakt, was een paar dagen te moe om volgens schema te eten en heb nu pas proteine poeder al met al is dit een ****ing catabole vakantie, maar heb het wel naar m'n zin.

---------- Post added at 13:24 ---------- Previous post was at 13:19 ----------

he bekjam welkom man ik schrok wel van je topic dacht wtf, maar je zit dus in indonesie vet hoe lang blijf je daar
:roflol: Haha, jullie kennen me toch ik ben vrijwel nooit serieus, had er eigenlijk meer opgehoopt dat het een rel zou worden, maar Eric capital R, deed er een slotje op..:sad:
Blijf hier twee weken, en ga dan als ik terug ben nog eens naar NL voor een dag of wat en daarna met de auto terug naar zonnig Birmingham.

ach ja die 5 kilo zal wel vocht zijn is te verwachten geniet er maar van en afblijven van de teen hookers he hahahahhhh

ach ja die 5 kilo zal wel vocht zijn is te verwachten geniet er maar van en afblijven van de teen hookers he hahahahhhh
Dat denk ik niet, heb echt als een 12 jarig schoolmeisje gegeten, en heb nog steeds last van de jetlag, ik krijg echt niets naar binnen, normaal eet ik minimaal 5k aan voedsel en minstens 350 gr eiwitten.. m'n lichaam zit in spaarstand en ik zie echt dat ik aan het instorten ben.
Als ik terug ben ga ik eerst een paar dagen hardcore eten en trainen en daarna ram ik de spuit erin, zoals het nu gaat ben ik bang dat ik richting de 110 kg ga en dat maakt me depressed zeg maar.

Ik kijk wel better uit wat sletjes betreft, ik heb een vriendin die behoorlijk hard is, maar idd als je wilt kun je hier de hele dag doorwippen, je hebt hier veel bekijks en veel meisjes zijn echt lekker.
Gister kreeg ik zelfs een telefoontje of ik trek had in een erotische massage, dat had ik wel maar heb het aanbod afgeslagen.
Enniewee, ga nog even wat werken zo, en dan pitten.

xxx

Ik heb sinds zaterdag niet meer kunnen trainen.. hopelijk morgen, ze vonden het zonodig om de local gym hier af te sluiten voor een renovatie, nou moet ik elke dag een uur in de tropische hitte reizen van 10 miljoen graden boven 0, ik loop standaard met een handdoek want ik loop gewoon leeg.

Oh ja en er lopen allemaal vage beesten in m'n hotelkamer, we hebben met z'n 2-en al zeker 10 miljard hufterige klote mieren, en andere wezens die volgens mij nog niet eens ontdekt zijn, naar de dieren hemel geholpen, maar het lijkt wel water naar de toiletpot brengen, ze komen overal te voorschijn, ook een ****ing grote spin gezien die aan z'n grote buik te zien aan de HGH zat.
Heb ik nog meer te klagen?

Jawel er lopen hier overal bedelaars, zelfs eentje met een voet die echt ****ing groot was, denk polio oid, heb het hem niet gevraagd iig want m'n indonesisch is niet om naar huis te schrijven.
Dacht dat bedelaars alleen op de evenaar kwamen, kortom kinderen voor kinderen is een leugen, laatste keer dat ik daar dan ook naar geluisterd heb.

Zover mijn verslag uit tropisch Bandung in Indoland.

oh ja hier moest ik echt hard om lachen...
Hup Holland hup.. :roflol:
sywl76.jpg
Nice, ooit wil ik ook naar indoland.
Mijn pols doet zeer :(
en waarom ?!
rustig aan doen met de :wanker:

Bah Bah, vind een meid leuk maar heeft al 6 maanden een vriend, nu zal me dat mijn kont roesten maar mijn ongeduldigheid kan me wel eens de kop kosten.

Heb overigens wel gister nog ff leuk met haar gepraat :P

Verdomme word knettergek. Ik rij via personeels vervoer naar me stage.
Ik met een gozer rond de 50, die elke ochtend over het weer begint. Dat boeit me geen ****. Hij moet gewoon ze b**kes houden.

Maar dat ter zijde.

Me hart klopt al als een idooot door de eca. Nu rijdt die gozer vermorgen vollebak tegen een stoeprand. t*ring schrok me de t**fus. Me hart ging toen echt als een mother****er.
Op de heen weg knalt die bijna op iemand anders, bande keihard piepe. Gevolg hart zat weer in me keel. Ik was echt instaat om die gozer een klap op ze smoel te geven.

Ook gaat die steeds vertellen ja deze auto moet je hoog in toeren houwe om hem op gang te houden. Hij let totaal niet op de weg dan.

GVD ik baal er van dan ik me moet inhouden, moet tenslotte me stage afmaken. Maar zou eigenlijk die gozer egt eens flink wille vertelle dat die normaal moet rijden.

Ik hoop dat ik de komende 39 werkdagen het nog overleeft.

Daarjuist bijna een accident gehad met de auto :mad:
En zou niet eens in fout geweest zijn :(

Ik had vanmiddag een splinter :(

Een liefdesverklaring van mijn beste vriendin. :mad:

Nee! :mad:

Paris is gay oleeeee oleeeeeee oleeeeeeeeeeeeeeee.

Ik ben niet gay :cool:
Hoef gwn geen zo'n dingen van mn beste vriendin :rolleyes:

Krijg ineens superveel honger en zit in de cut :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven