- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Ik krijg altijd gelijk rode kaarten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

he bekjam welkom man ik schrok wel van je topic dacht wtf, maar je zit dus in indonesie vet hoe lang blijf je daar
Haha, jullie kennen me toch ik ben vrijwel nooit serieus, had er eigenlijk meer opgehoopt dat het een rel zou worden, maar Eric capital R, deed er een slotje op..
Dat denk ik niet, heb echt als een 12 jarig schoolmeisje gegeten, en heb nog steeds last van de jetlag, ik krijg echt niets naar binnen, normaal eet ik minimaal 5k aan voedsel en minstens 350 gr eiwitten.. m'n lichaam zit in spaarstand en ik zie echt dat ik aan het instorten ben.ach ja die 5 kilo zal wel vocht zijn is te verwachten geniet er maar van en afblijven van de teen hookers he hahahahhhh
Nice, ooit wil ik ook naar indoland.Ik heb sinds zaterdag niet meer kunnen trainen.. hopelijk morgen, ze vonden het zonodig om de local gym hier af te sluiten voor een renovatie, nou moet ik elke dag een uur in de tropische hitte reizen van 10 miljoen graden boven 0, ik loop standaard met een handdoek want ik loop gewoon leeg.
Oh ja en er lopen allemaal vage beesten in m'n hotelkamer, we hebben met z'n 2-en al zeker 10 miljard hufterige klote mieren, en andere wezens die volgens mij nog niet eens ontdekt zijn, naar de dieren hemel geholpen, maar het lijkt wel water naar de toiletpot brengen, ze komen overal te voorschijn, ook een ****ing grote spin gezien die aan z'n grote buik te zien aan de HGH zat.
Heb ik nog meer te klagen?
Jawel er lopen hier overal bedelaars, zelfs eentje met een voet die echt ****ing groot was, denk polio oid, heb het hem niet gevraagd iig want m'n indonesisch is niet om naar huis te schrijven.
Dacht dat bedelaars alleen op de evenaar kwamen, kortom kinderen voor kinderen is een leugen, laatste keer dat ik daar dan ook naar geluisterd heb.
Zover mijn verslag uit tropisch Bandung in Indoland.
oh ja hier moest ik echt hard om lachen...
Hup Holland hup..
![]()
rustig aan doen met de

Vandaag weer zo'n man op t werk, ik zo belle, ik heb hier een man, hij werkt niet goed, ja wat moet ik doen ?

Ik ben niet gay
Hoef gwn geen zo'n dingen van mn beste vriendin![]()