- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb sinds zaterdag niet meer kunnen trainen.. hopelijk morgen, ze vonden het zonodig om de local gym hier af te sluiten voor een renovatie, nou moet ik elke dag een uur in de tropische hitte reizen van 10 miljoen graden boven 0, ik loop standaard met een handdoek want ik loop gewoon leeg.
Oh ja en er lopen allemaal vage beesten in m'n hotelkamer, we hebben met z'n 2-en al zeker 10 miljard hufterige klote mieren, en andere wezens die volgens mij nog niet eens ontdekt zijn, naar de dieren hemel geholpen, maar het lijkt wel water naar de toiletpot brengen, ze komen overal te voorschijn, ook een ****ing grote spin gezien die aan z'n grote buik te zien aan de HGH zat.
Heb ik nog meer te klagen?
Jawel er lopen hier overal bedelaars, zelfs eentje met een voet die echt ****ing groot was, denk polio oid, heb het hem niet gevraagd iig want m'n indonesisch is niet om naar huis te schrijven.
Dacht dat bedelaars alleen op de evenaar kwamen, kortom kinderen voor kinderen is een leugen, laatste keer dat ik daar dan ook naar geluisterd heb.
Zover mijn verslag uit tropisch Bandung in Indoland.
oh ja hier moest ik echt hard om lachen...
Hup Holland hup..![]()

wat is dat toch met sportscholen die alleen jaar abbo's verkopen 

Mijne verloopt elke maand weerwat is dat toch met sportscholen die alleen jaar abbo's verkopen
Ontopic: dat ik het gevoel heb dat dit een lange week gaat worden.![]()