XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
oh btw ik heb nog iets te klagen.

ik snap geen kudt van de navigatie van de HTC HD II

echt ongelofelijk kudt. wel mooi toestel :)

Kheb mn tong verbrand. :mad:

Ik heb sinds zaterdag niet meer kunnen trainen.. hopelijk morgen, ze vonden het zonodig om de local gym hier af te sluiten voor een renovatie, nou moet ik elke dag een uur in de tropische hitte reizen van 10 miljoen graden boven 0, ik loop standaard met een handdoek want ik loop gewoon leeg.

Oh ja en er lopen allemaal vage beesten in m'n hotelkamer, we hebben met z'n 2-en al zeker 10 miljard hufterige klote mieren, en andere wezens die volgens mij nog niet eens ontdekt zijn, naar de dieren hemel geholpen, maar het lijkt wel water naar de toiletpot brengen, ze komen overal te voorschijn, ook een ****ing grote spin gezien die aan z'n grote buik te zien aan de HGH zat.
Heb ik nog meer te klagen?

Jawel er lopen hier overal bedelaars, zelfs eentje met een voet die echt ****ing groot was, denk polio oid, heb het hem niet gevraagd iig want m'n indonesisch is niet om naar huis te schrijven.
Dacht dat bedelaars alleen op de evenaar kwamen, kortom kinderen voor kinderen is een leugen, laatste keer dat ik daar dan ook naar geluisterd heb.

Zover mijn verslag uit tropisch Bandung in Indoland.

oh ja hier moest ik echt hard om lachen...
Hup Holland hup.. :roflol:
sywl76.jpg

Ik heb sinds zaterdag niet meer kunnen trainen.. hopelijk morgen, ze vonden het zonodig om de local gym hier af te sluiten voor een renovatie, nou moet ik elke dag een uur in de tropische hitte reizen van 10 miljoen graden boven 0, ik loop standaard met een handdoek want ik loop gewoon leeg.

Oh ja en er lopen allemaal vage beesten in m'n hotelkamer, we hebben met z'n 2-en al zeker 10 miljard hufterige klote mieren, en andere wezens die volgens mij nog niet eens ontdekt zijn, naar de dieren hemel geholpen, maar het lijkt wel water naar de toiletpot brengen, ze komen overal te voorschijn, ook een ****ing grote spin gezien die aan z'n grote buik te zien aan de HGH zat.
Heb ik nog meer te klagen?

Jawel er lopen hier overal bedelaars, zelfs eentje met een voet die echt ****ing groot was, denk polio oid, heb het hem niet gevraagd iig want m'n indonesisch is niet om naar huis te schrijven.
Dacht dat bedelaars alleen op de evenaar kwamen, kortom kinderen voor kinderen is een leugen, laatste keer dat ik daar dan ook naar geluisterd heb.

Zover mijn verslag uit tropisch Bandung in Indoland.

oh ja hier moest ik echt hard om lachen...
Hup Holland hup.. :roflol:

goede post :)

K*tfamilie heb ik toch.:roflol: Ik zal eenzaam en alleen sterven.

:)Mijn kat is rood:)

mijn abbo is afgelopen van me sportschool :sad:

Vandaag weer zo'n man op t werk, ik zo belle, ik heb hier een man, hij werkt niet goed, ja wat moet ik doen ?

beste maaltijd van de dag zit er weer op :(
pindakaas I will miss you:treuren: :D

ik heb te veel gestudeerd dat alles in de war loopt in mn hoofd

Niet veel te klagen :) Lekker uitgeslapen :D

Straks lekker sleutelen aan me brommertje

veel plezier met klagen boys!

weeral werken tot 20u30, zal weer niet trainen worden vandaag :(

Niks, ik begin het vak informatica te begrijpen :)

Mijn pols doet zeer :(
en waarom ?!

Vandaag 2 yellow cards gescoord :(

:roflol:
:roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven