- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb behoefte aan augurken en ben ook al een tijdje niet meer ongesteld geweest dus volgens mij is er een kleine op komst.
Ik denk dat ik hem/haar Hans ga noemen, vind ik wel een mooie naam zeg maar.

Morgenochtend rond drie uur 's morgens voor ik ga ontbijten, dan begin ik aan m'n tweede hobby en dat is op de wc figuurtjes kleien.
Morgenochtend rond drie uur 's morgens voor ik ga ontbijten, dan begin ik aan m'n tweede hobby en dat is op de wc figuurtjes kleien.
Ik kom dan meestal echt goed tot rust, het is eigenlijk net zoiets als het spelen vroeger in zandbak, daar heb ik nog echt goede herrinneringen aan.

Komt door het wide grip benchen, maar laten vanaf nu en hopen dat ik niet teveel schade heb aangericht.

Als ze teveel zon opneemt gaat ze op een n*ger lijken, een beetje hetzelfde effect als je een paar dagen je poep weet op te houden en dan de boel op vakantie stuurt naar een plekje in de wijde oceaan.
Ja, dat halfbloedje zal inderdaad die kleur krijgen.![]()
Ik ben me van geen kwaad bewust, houdt jij toevallig van vulkanen?Zit jij toevallig op Skoften.net? Der post daar zo'n halve tamme en die heet Bekjam![]()
Als ze teveel zon opneemt gaat ze op een n*ger lijken, een beetje hetzelfde effect als je een paar dagen je poep weet op te houden en dan de boel op vakantie stuurt naar een plekje in de wijde oceaan.
Ik ben me van geen kwaad bewust, houdt jij toevallig van vulkanen?