MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan nu al een week niet trainen door mijn kapotte vinger :(.

Net dubbel genaaid op een site, stond er: Voor alle orders binnen Nederland brengen we geen verzendkosten in rekening ongeacht de grootte van de order.
Krijg ik eerst te horen dat m'n order te klein is anders kan ik niet afrekenen.. ben ik verplicht nog iets te kopen.. En komt er alsnog verzendkosten bij. Het is dat dat de enige winkel is die het verkoopt.

Net een tentamen supply chain management verdoet ;)

Ik heb behoefte aan augurken en ben ook al een tijdje niet meer ongesteld geweest dus volgens mij is er een kleine op komst.
Ik denk dat ik hem/haar Hans ga noemen, vind ik wel een mooie naam zeg maar.

Ik heb behoefte aan augurken en ben ook al een tijdje niet meer ongesteld geweest dus volgens mij is er een kleine op komst.
Ik denk dat ik hem/haar Hans ga noemen, vind ik wel een mooie naam zeg maar.

Wanneer komt er trouwens een kleine bekjam aan? :D

Wanneer komt er trouwens een kleine bekjam aan? :D
Morgenochtend rond drie uur 's morgens voor ik ga ontbijten, dan begin ik aan m'n tweede hobby en dat is op de wc figuurtjes kleien.
Ik kom dan meestal echt goed tot rust, het is eigenlijk net zoiets als het spelen vroeger in zandbak, daar heb ik nog echt goede herrinneringen aan.

dat mijn vader in zijn onderbroek en zijn klompen aan in de tuin de bloemen stond water te geven terwijl hij vollop meezong met een nummer op de radio.......

Morgenochtend rond drie uur 's morgens voor ik ga ontbijten, dan begin ik aan m'n tweede hobby en dat is op de wc figuurtjes kleien.
Ik kom dan meestal echt goed tot rust, het is eigenlijk net zoiets als het spelen vroeger in zandbak, daar heb ik nog echt goede herrinneringen aan.

:roflol:

Ja, dat halfbloedje zal inderdaad die kleur krijgen. :D

Tantoe harde last van m'n linker onder arm, gister verkeerd gegaan @ biceps trainingz:treuren:

Mn schouder voelt weer helemaal verkeerd aan.:(

Laatst bewerkt:
k*t squat. Ga ik het ooit kunnen :(

Helemaal niets.:D

:roflol:

Ja, dat halfbloedje zal inderdaad die kleur krijgen. :D
Als ze teveel zon opneemt gaat ze op een n*ger lijken, een beetje hetzelfde effect als je een paar dagen je poep weet op te houden en dan de boel op vakantie stuurt naar een plekje in de wijde oceaan.
Zit jij toevallig op Skoften.net? Der post daar zo'n halve tamme en die heet Bekjam :P
Ik ben me van geen kwaad bewust, houdt jij toevallig van vulkanen?

Ik ben aan het stofzuigen en zweet me helemaal kapot...... Moet nu ook nog gaan dweilen, geen zin!!!!!!

Tussen 1 en half 5 kan ik gebeld worden ivm examenuitslag.. beetje heel erg lang.

Als ze teveel zon opneemt gaat ze op een n*ger lijken, een beetje hetzelfde effect als je een paar dagen je poep weet op te houden en dan de boel op vakantie stuurt naar een plekje in de wijde oceaan.

Ik ben me van geen kwaad bewust, houdt jij toevallig van vulkanen?

ik houD niet specifiek van vulkanen maar de naam van de desbetreffende vulkaan vond ik te mooi om niet als forumnaam te gebruiken :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven