MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb mn wc weer dichtgescheten en er groeit schimmel in mn vuilnisbak.

Hier wordt ik dus echt schijtziek van, altijd fl**ker ik programma's die ik later nog eens kan gebruiken in m'n speciale map, nu had ik 1 van die programma's nodig... blijkt dat ik hem verwijderd heb oid.
Heb hem geprobeerd te downloaden, op 9/10 zaten virussen in, en in de laatste niet, zat er een rar ww op.. na 1 uur gekraakt, blijkt dat die patch niet werkt, en andere patches zit weer een virus in... kortom: :fuu::fuu::fuu::fuu::fuu:

Kan je hem zelf niet patchen?
Zoals je weet heb ik een hekel aan reverse engineering, heb dan ook IDA ed verwijderd, mss later als ik het proggie echt niet kan vinden.
Ik ga iig niet 249 dollah neertellen voor een proggie die ik 1 keer gebruik.

was geen buitenspel k*t grensrechter :fuu:

Nu weer zo'n t*ring ekster die me zak vissenvoer open gepikt heeft, kon nogal k*t mikken vannuit me raam wel geraakt maar helaas is die niet dood

Heb het al opgeruimd kan nu volgens mij niks meer mis gaan, merk al wel dat ze vrij georganiseerd te werk gaan

Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag precies een week geleden mijn laatste training gehad, ik heb nog nooit zo lang niet getraind in mijn prille trainingscarriere :eek:

Vingertopje lijkt wel af te sterven ofzo haha. Zit totaal geen gevoel meer in en nog steeds super blauw :(.

33dl1xx.jpg

27y5o3q.jpg

Niet vandaag, maar gisteren.
Wou nieuw topic starten met hele uitleg,
klik ik op kruisje perongeluk
en dat 4x na elkaar, toen heb ik alles om de seconde gekopieert!
+ daardoor nieuw toetsenbord moeten gaan halen
de domheid van me enerveerde me enorm !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven