Dank je wel voor je heldere uitleg, dat weet ik altijd wel te waarderen.ik houD niet specifiek van vulkanen maar de naam van de desbetreffende vulkaan vond ik te mooi om niet als forumnaam te gebruiken![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je wel voor je heldere uitleg, dat weet ik altijd wel te waarderen.ik houD niet specifiek van vulkanen maar de naam van de desbetreffende vulkaan vond ik te mooi om niet als forumnaam te gebruiken![]()
Tussen 1 en half 5 kan ik gebeld worden ivm examenuitslag.. beetje heel erg lang.
Kun je hem bewegen?Deze middag ruzie met m'n broertje gehad en volgens mij heb ik mijn vinger gebroken op die dikke kop van hem. (ik heb vandaag geen tijd en zin om naar de dokter te gaan, dus dat wordt morgen. Maar ik weet vrij zeker dat ie gebroken is.)
Artsen zonder grenzen zijn ook gearriveerdIk help een ieder in nood!1

Ik denk dat ie gewoon goed is hoor, morgen kun je gewoon naar je werk of naar de vingerattracties over de grens.Ja en nee. Ik kan hem niet helemaal omhoog (hand rechthouden zeg maar) en niet helemaal dicht maken (vuist maken). Dus vrij zeker gebroken.![]()
Ja en nee. Ik kan hem niet helemaal omhoog (hand rechthouden zeg maar) en niet helemaal dicht maken (vuist maken). Dus vrij zeker gebroken.![]()
Ik zoek die site, met die gay opa's in de badkamer die je niet weg kan klikken dan. Wil ff een geintje uithalen met me broer. Wie o wie karma

Ik zoek die site, met die gay opa's in de badkamer die je niet weg kan klikken dan. Wil ff een geintje uithalen met me broer. Wie o wie karma

Ik denk dat ie gewoon goed is hoor, morgen kun je gewoon naar je werk of naar de vingerattracties over de grens.
Zie je BVE, zo moeilijk is het nou ook weer niet om een waterdichte diagnose te stellen, daar hoef je echt geen hbo-er voor te zijn zoals je ziet.