XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net een locked BSOD das weer is wat nieuws :mad:

gezakt :(

<-- steun karma

Deze middag ruzie met m'n broertje gehad en volgens mij heb ik mijn vinger gebroken op die dikke kop van hem. (ik heb vandaag geen tijd en zin om naar de dokter te gaan, dus dat wordt morgen. Maar ik weet vrij zeker dat ie gebroken is. :()

Deze middag ruzie met m'n broertje gehad en volgens mij heb ik mijn vinger gebroken op die dikke kop van hem. (ik heb vandaag geen tijd en zin om naar de dokter te gaan, dus dat wordt morgen. Maar ik weet vrij zeker dat ie gebroken is. :()
Kun je hem bewegen?

Ja en nee. Ik kan hem niet helemaal omhoog (hand rechthouden zeg maar) en niet helemaal dicht maken (vuist maken). Dus vrij zeker gebroken. :o
Ik denk dat ie gewoon goed is hoor, morgen kun je gewoon naar je werk of naar de vingerattracties over de grens.

Zie je BVE, zo moeilijk is het nou ook weer niet om een waterdichte diagnose te stellen, daar hoef je echt geen hbo-er voor te zijn zoals je ziet.

Ja en nee. Ik kan hem niet helemaal omhoog (hand rechthouden zeg maar) en niet helemaal dicht maken (vuist maken). Dus vrij zeker gebroken. :o

ok ik las enkel deze post en dacht dat je het over je derde been had.. tot ik nog eens even nalas en dacht hooow wacht even, een vuist maken met je derde been...

Ik zoek die site, met die gay opa's in de badkamer die je niet weg kan klikken dan. Wil ff een geintje uithalen met me broer. Wie o wie karma

Ik denk dat ie gewoon goed is hoor, morgen kun je gewoon naar je werk of naar de vingerattracties over de grens.

Zie je BVE, zo moeilijk is het nou ook weer niet om een waterdichte diagnose te stellen, daar hoef je echt geen hbo-er voor te zijn zoals je ziet.

Je hoort mij daarom ook nergens zeggen dat het moeilijk is:D

2 keer snaar van tennisracket overgeslagen vandaag =) gg wp

WTF is happend met het weer. Serieus tis bijna zomer.
De wind blijft alleen maar uit het noorden komen. Terwijl het altijd zuid westen is.

http://www.buienradar.nl/weersverwa...zee&type=grafiek&modus=dag&lat=3.92&lon=51.65

Kijk naar die achtelijk t**fus grafiek. Dat heb ik te klagen.
****ing 12 graden.
Ik moet gvd elke ochtend met een winterjas de deur uit.

Ik wil lekker in me t-shirt. Ik wil lekkere chicks zien in rokies.

t**fus weer goden. Sterf!!! I ****ing hate youuuuuuuu

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven