MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik moet wat jaloerser zijn van mijn vriendin. man man wijven weten toch altijd iet om over te zagen. :mad:

Heb volgende week ook de vroege terwijl ik de late gehad zou hebben... :(
Aan de andere kant verdien ik wel een aardige cent...

appartement afgebrand, veel zaken kwijt en de rest vol roet of doorweekt.

top that, bitches :D

Vrouwen zijn ****ing onduidelijk

Ik heb nooit wat te klagen, verDOMME.

heb vanalles te klagen maar leg me er maar bij neer :)

:)

Nie veel ben geslaagd dus ja...

**** YEAH!!!!!!!!!!!!!!

Nie veel ben geslaagd dus ja...

**** YEAH!!!!!!!!!!!!!!

Ga je euforie eens gauw ergens anders uitlaten, dit is een zeur, zeik en klaag topic. Wij zitten hier met z'n allen te kankeren en hebben geen behoefte aan jouw positieve bijdrages. Laat ons doemdenken, zwartkijken en gal spuwen hier:mad:

:p

****ing hooikoorts... weiland achter m'n huis hebben ze gemaaid. Niet te harden hier. Gelukkig hadden we nog van die pilletjes, nou maar hopen dat t werkt.

k*t leraren vinden het nodig om een week te doen over het nakijken van een multiple gok toets

k*t collega heeft gisteren een hoop facturen buitengestuurd met fouten op en vandaag heeft ze een dag vakantie... telefoon staat niet stil

hahaha, hier gaan er altijd facturen verloren. en ik krijg altijd de schuld van die wijven. want zij spelen nooit iets kwijt :rolleyes:

gisteren stond ik aan haar bureau en zei ze dat ze facturen zeker bij mij had gelegd. terwijl ik er bij stond kwam het uit dat ze toch wel nog bij haar lagen zeker :mad::mad::mad:

hate working with those bitches :(

Een t*ring kat of ander beest heeft me steur uit de vijver getrokken die lag sochtends opgedroogd langs de kant :(
Heb gelijk stroomdraad gespand laat dat t*ring beest nou nog maar is komen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven