- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Nee ik ga het pas over 3 weken lezen( dan word de kleine jongen groot)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee ik ga het pas over 3 weken lezen( dan word de kleine jongen groot)
Bij mij werkt ie anders perfect1. dat die smerige ooster buren door zijn.
2. dat hotmail al 14+ uur down is.
3. dat het ****ing mooi weer is, en dat ik tot 4 uur op werk zit![]()

Bij mij werkt ie anders perfect
OT: Momenteel nog niets te klagen, zal in de loop van de dag wel komen.
Grapjas. Ik ben gisteren door mijn rug gegaan en mijn oudste gunde me gisteravond geen rust.
ik wil je rug wel masseren hoorroid rage?!Grapjas. Ik ben gisteren door mijn rug gegaan en mijn oudste gunde me gisteravond geen rust.
OT: ik stik nog steeds de moord van de rugpijn.![]()
Vooral zorgen dat je rug lekker warm blijft, massage, warme balsem etc.roid rage?!Grapjas. Ik ben gisteren door mijn rug gegaan en mijn oudste gunde me gisteravond geen rust.
OT: ik stik nog steeds de moord van de rugpijn.![]()

moet je binnen nu en 5 minuten voor mijn deur staan![]()

Vooral zorgen dat je rug lekker warm blijft, massage, warme balsem etc.
Ach, zal van het weekend wel weer beter gaan....hoop ik.FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU heb ik weer gemist!moet je binnen nu en 5 minuten voor mijn deur staan![]()

Bedankt, had ik al wel gedaan. En niet gaan sporten vandaag, ben dan alleen wel weer zo eigenwijs om vanochtend alle bedden in huis te verschonen, de badkamer uit te soppen etc..Ach, zal van het weekend wel weer beter gaan....hoop ik.

dan hoop ik dat er een flink koffertje vol geld voor me klaar staat

Dat ik een crosstrainer heb besteld, die gisteren is gekomen. Maak ik de doos open zit er een enorme deuk in de onderkant van dat ding!! Nu dus gvd weer wachten tot hij op wordt gehaald. mong*len!!
+1:d