- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
en voor beesten die cutten totdat ze schredded zijn

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

kijk zo hoort het! dadelijk nog ff eten koken en bier koud zetten voor je vent![]()

Dat jij nog met jezelf kan leven zeg pff... gebruiker!Precies, hij verdient de centen en ik maak ze op, daar wil ik dan best wel wat huishoudelijk werk voor doen.....![]()
Jouw avatar dat is voor homo's
WTF man. Achtelijke reactie van jouw.
Jij bent zeker ook een regelmatige gebruiker van de crosstrainer?
Dat jij nog met jezelf kan leven zeg pff... gebruiker!
Ik wil een vrouw die zelf centen verdiend en dat we dan een lekker jong schoonmaakstertje inhurendit is normaal.......
vroeg of laat overkomt jou dit ook. tenzei je verkoelende dranken gaat drinken in de sauna.
Ik wil een vrouw die zelf centen verdiend en dat we dan een lekker jong schoonmaakstertje inhuren
Kan heel goed met mezelf leven, want het gaat om de motieven waarom ik nu thuis ben. Ik ben nog nooit van mijn leven werkloos geweest en nu sinds een jaar ben ik fulltime moeder. Ook toen mijn kids al geboren waren werkte ik 31 uur per week, excl. overuren. Dus ga mijn geen 'gebruiker' noemen. Mijn man moet regelmatig op stel en sprong weg voor zijn werk en ook vaak op cursus in het buitenland en dan moest ik alles maar uitzoeken: werk, huishouden, kids. En als je dan een werkgever hebt die het geen moer uitmaakt dat je ook nog een privéleven hebt, waarbij je je kinderen om uiterlijk 18.30 uur van de kinderopvang moet hebben gehaald, dan is de keuze makkelijk gemaakt om voor mijn kinderen te kiezen. Al helemaal als je dan in de schoolvakanties je kids naar de kinderopvang moet brengen en dan hoort dat je oudste een hele dag op een kruk heeft zitten wachten tot je hem komt halen. Trouwens, mijn man was eerste die riep 'stop er toch mee'.Je trekt te snel conclusies man!Kan heel goed met mezelf leven, want het gaat om de motieven waarom ik nu thuis ben. Ik ben nog nooit van mijn leven werkloos geweest en nu sinds een jaar ben ik fulltime moeder. Ook toen mijn kids al geboren waren werkte ik 31 uur per week, excl. overuren. Dus ga mijn geen 'gebruiker' noemen. Mijn man moet regelmatig op stel en sprong weg voor zijn werk en ook vaak op cursus in het buitenland en dan moest ik alles maar uitzoeken: werk, huishouden, kids. En als je dan een werkgever hebt die het geen moer uitmaakt dat je ook nog een privéleven hebt, waarbij je je kinderen om uiterlijk 18.30 uur van de kinderopvang moet hebben gehaald, dan is de keuze makkelijk gemaakt om voor mijn kinderen te kiezen. Al helemaal als je dan in de schoolvakanties je kids naar de kinderopvang moet brengen en dan hoort dat je oudste een hele dag op een kruk heeft zitten wachten tot je hem komt halen. Trouwens, mijn man was eerste die riep 'stop er toch mee'.
Dat ik zei dat hij werkt en ik het geld op maak was een grapje, maar ja, jij bent vast iemand die alleen om zijn eigen flauwe grappen kan lachen. Ga toch lekker buiten spelen ventje, wat weet jij nou eigenlijk van de 'grote mensenwereld'. tsss
Je trekt te snel conclusies man!Kan heel goed met mezelf leven, want het gaat om de motieven waarom ik nu thuis ben. Ik ben nog nooit van mijn leven werkloos geweest en nu sinds een jaar ben ik fulltime moeder. Ook toen mijn kids al geboren waren werkte ik 31 uur per week, excl. overuren. Dus ga mijn geen 'gebruiker' noemen. Mijn man moet regelmatig op stel en sprong weg voor zijn werk en ook vaak op cursus in het buitenland en dan moest ik alles maar uitzoeken: werk, huishouden, kids. En als je dan een werkgever hebt die het geen moer uitmaakt dat je ook nog een privéleven hebt, waarbij je je kinderen om uiterlijk 18.30 uur van de kinderopvang moet hebben gehaald, dan is de keuze makkelijk gemaakt om voor mijn kinderen te kiezen. Al helemaal als je dan in de schoolvakanties je kids naar de kinderopvang moet brengen en dan hoort dat je oudste een hele dag op een kruk heeft zitten wachten tot je hem komt halen. Trouwens, mijn man was eerste die riep 'stop er toch mee'.
Dat ik zei dat hij werkt en ik het geld op maak was een grapje, maar ja, jij bent vast iemand die alleen om zijn eigen flauwe grappen kan lachen. Ga toch lekker buiten spelen ventje, wat weet jij nou eigenlijk van de 'grote mensenwereld'. tsss

Holy ****ing shit, ik bedoelde het maar als grapje.
Maar ja, dit was toch ook het klaagtoppic?
je leert niet snel.... je hebt wel gelijk alleen ik denk dat kersenpit het niet eens meende![]()