- Waardering
- 98
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 68kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jouw avatar dat is voor homo's
WTF man. Achtelijke reactie van jouw.
lijk.Qua kleur dan.Ik vraag me 't zelfde af voor mensen die hardcore luisterenZit ik tmf te kijken, ja opzich al gay, maar dan komen die f**gots van een direct in beeld. Hoe kunnen die met zichzelf leven. Me ogen gingen gewoon kapot.
.Ik vraag me 't zelfde af voor mensen die hardcore luisteren.

Waar zijn mijn vrouwelijke genen in godsnaam naartoe als ik mijn nagels wil lakken?![]()

Waar zijn mijn mannelijke genen in godsnaam naartoe, want ik krijg spontaan de behoefte om jouw nagels te lakken![]()

Maar je probeert nu dus indruk te maken op de baas zodat hij die sletterige stagiaire vergeet?![]()

)Je lijkt me wel het type dat ze echt in alle kleuren lakt.
(al zal ik het wel helemaal fout hebben)

Elektrisch blauw is het nu. En geef die vrouwelijke genen verdomme
Eindelijk iemand die mode snapt. Blauw is de kleur van de zomer!Euhm. Ik ben geen dertien meer, dankje?
Elektrisch blauw is het nu. En geef die vrouwelijke genen verdomme
Eindelijk iemand die mode snapt. Blauw is de kleur van de zomer!

Yeah biatchhh! Het is dat ik te laat was anders had ik die chick van 31 geboned.

Yeah biatchhh! Het is dat ik te laat was anders had ik die chick van 31 geboned.
Heb wel nog wat te klagen,ik kwam uit de kroeg. Ik was aan het scheuren op mijn snor scootah
valt een maats dikke nike pet van zn kop. schrik ik me ineens dood omdat er een kerel tegen een winkel aan ligt ( half nokkie) dus ik zo met me lamp op hem schijnen en dan groot licht en klein licht en toen zei die WAT MOT JUH NOUHHH dus ik snel weg rijden en van afstand hem uitschelden.
wat bezielt een mens om zo tegen mij te reageren![]()
Zolang je maar nietin me reet knijptHeb je een schouder nodig waar je even op kunt uithuilen?

Zolang je maar nietin me reet knijpt
---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:42 ----------
heb nog wel met een chick gezoend die helemaal naar dek lote was toen we de polonese deden
---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:43 ----------
en toen moest ik ineens aan fitnessdivia denken
---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:43 ----------
Ik mis haaaaar

3 keer stoten en ik kom wss ja maar ik heb nog altijd mn tong