XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit ik tmf te kijken, ja opzich al gay, maar dan komen die f**gots van een direct in beeld. Hoe kunnen die met zichzelf leven. Me ogen gingen gewoon kapot.

Jouw avatar dat is voor homo's

WTF man. Achtelijke reactie van jouw.

Dat, in combinatie met die sig dan weet je toch met wat voor r*tard je te maken hebt?

OT: Ben zo verbrand vandaag dat ik hierop :mad: lijk.Qua kleur dan.
Doet ook gerust zeer.

Waar zijn mijn vrouwelijke genen in godsnaam naartoe als ik mijn nagels wil lakken? ???

• Like
Waarderingen: CoD
Mail in elkaar zetten zo, en ik moet weer van mezelf semi-grappig gaan doen. Verdomme.

Yeah biatchhh! Het is dat ik te laat was anders had ik die chick van 31 geboned.
Heb wel nog wat te klagen,ik kwam uit de kroeg. Ik was aan het scheuren op mijn snor scootah
valt een maats dikke nike pet van zn kop. schrik ik me ineens dood omdat er een kerel tegen een winkel aan ligt ( half nokkie) dus ik zo met me lamp op hem schijnen en dan groot licht en klein licht en toen zei die WAT MOT JUH NOUHHH dus ik snel weg rijden en van afstand hem uitschelden.
wat bezielt een mens om zo tegen mij te reageren:(

Yeah biatchhh! Het is dat ik te laat was anders had ik die chick van 31 geboned.
Heb wel nog wat te klagen,ik kwam uit de kroeg. Ik was aan het scheuren op mijn snor scootah
valt een maats dikke nike pet van zn kop. schrik ik me ineens dood omdat er een kerel tegen een winkel aan ligt ( half nokkie) dus ik zo met me lamp op hem schijnen en dan groot licht en klein licht en toen zei die WAT MOT JUH NOUHHH dus ik snel weg rijden en van afstand hem uitschelden.
wat bezielt een mens om zo tegen mij te reageren:(

Heb je een schouder nodig waar je even op kunt uithuilen?

Heb je een schouder nodig waar je even op kunt uithuilen?
Zolang je maar nietin me reet knijpt:D

---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:42 ----------

heb nog wel met een chick gezoend die helemaal naar dek lote was toen we de polonese deden :D:D

---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:43 ----------

en toen moest ik ineens aan fitnessdivia denken :(

---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:43 ----------

Ik mis haaaaar

---------- Toegevoegd om 23:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:43 ----------

DIT IS DE MAN DIE ME BELAAGDE
IMGG

Zolang je maar nietin me reet knijpt:D

---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:42 ----------

heb nog wel met een chick gezoend die helemaal naar dek lote was toen we de polonese deden :D:D

en toen moest ik ineens aan fitnessdivia denken :(

Ik mis haaaaar

Zo'n milf laat niks van jou heel man :p

of zijn 2 lin broer

---------- Toegevoegd om 23:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:45 ----------

Zo'n milf laat niks van jou heel man :p
3 keer stoten en ik kom wss ja maar ik heb nog altijd mn tong:p:p:nanner:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven