AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet echt te klagen maar er was vandaag wel iets belachelijks. 2 gastjes van een jaar of 15 ofzo gingen douchen in hun onderbroek, daarna gingen ze omste beurt naar de wc om een droge boxer aan te trekken. Die moeten wel een heel kleintje gehad hebben:o

Hahaha inderdaad jonge onzekere gasten of ook vaak marrokanen of iig moslims die mogen het niet weer niet vanwege hun geloof.

Ik heb wel iets te klagen ja nu,
maar ach ik mag niet klagen

En al heeft het als resultaat dat je pics te zien krijgt... vaak valt het toch tegen en kan je beter je fantasie het werk laten doen. (alleen heb ik tegenwoordig te weinig fantasie :p)

Dat het hier toenet nog steeds 28 graden was op mijn kamer en ik dus een raam open moest zetten. Maar dat ik nu al lek gestoken wordt door de muggen die naar binnen vliegen:mad:

Oja en de temperatuur is een half uur later nog altijd 27,5 graden, dus zweet me alsnog kapot:fuu:

Dat het hier toenet nog steeds 28 graden was op mijn kamer en ik dus een raam open moest zetten. Maar dat ik nu al lek gestoken wordt door de muggen die naar binnen vliegen:mad:

Oja en de temperatuur is een half uur later nog altijd 27,5 graden, dus zweet me alsnog kapot:fuu:

Temperatuur is hier ook nog steeds 28 graden (wat toevallig), krijg het gewoon niet omlaag. :fuu:

Hier ook, heb een kleine kamer dus met al die apparatuur aan is het hier net een sauna altijd, en ramen open werkt ook niet omdat het buiten ook ****ing heet is.:fuu:

Vanaf dat de zon opkomt tot dat hij ondergaat schijnt de zon op mijn ramen. Aangezien de gehele linkerkant van mijn kamer bestaat uit ramen.... :o :fuu:

Hier ook, heb een kleine kamer dus met al die apparatuur aan is het hier net een sauna altijd, en ramen open werkt ook niet omdat het buiten ook ****ing heet is.:fuu:
Woon je soms ook nog eens op de bovenste verdieping en een plat dak? Ik wel namelijk, altijd extreem heet hier.

En mijn moeder verbiedt mij om airco aan te schaffen :fuu:

JA IK WOON NOG BIJ MIJN OUDERS :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven