XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
k*t geslapen omdat me armen+rug hard verbrand zijn :(

Ik heb nog steeds geen uitsluitsel gekregen of ik eerder weg kan vanmiddag.

Beetje last van mn onderrug wat me ervan weerhield om een moddervet squat pr neer te zetten.

25 graden en tis pas 12 uur :( dat belooft wat in de gym:roflol:

zweet tussen me bilspleet feels good brah

niemand die me voedingsschema rate :(

Lekker vroeg opgestaan om lekker vroeg naar de winkel te gaan voor een zwembroek, gaan ze pas om 13.00 open :mad:

Ik dacht dat een onbekend iemand op YouTube heel lief voor me was vandaag met het sturen van een emailtje, zodoende rees m'n e-mini naar ongekende hoogtes... totdat...
Hi,

I was just checking out your video you just uploaded its pretty good you have alot of talent. Did
you ever think of trying to get it featured. I know a few of my friends that got their videos
featured follow a few simple tips on how to get featured. Here's a link for the video

[Link niet meer beschikbaar]

You might have to fill out a small survey in order to get through to the video but it only takes
1 minute you should try the How Dumb Are You Test see if u can best the top score of 101 i got 93
lol was close.Keep the videos coming I subscribed to you and wish you luck with a feature.

Andrew
.. ik die link zag en naar de ontvangers(10) keek, in deze tijd is een aai over je virtuele bol moeilijk te ontvangen. :sad:

LOL je mag je meer zwemmen in een zwembroek @ zwembad
Alleen nog speedo's en strakke broekjes

LIKE WTF!

Daar gaan we eensch verandering in brengen, kom hier nu al 17 jaar ( true story ) en dit is nog nooit geweest.

LIKE WTF!

Daar gaan we eensch verandering in brengen, kom hier nu al 17 jaar ( true story ) en dit is nog nooit geweest.

Jonguhh dat is toch veel beter dan kunnen ze je brute quads zien:D

LIKE WTF!

Je bent ecto, **** zwemmen, ga bulken. :)

Omdat je met van die shorts ook aan het strand gaat liggen etc, dat heeft broekzakken, zand, ...
Hygiënische redenen dus. Is in meeste zwembaden 'verboden'. Maar als je gewoon een normale short aan hebt, en niet ene die nog tot onder je knieën komt, zeggen ze er gewoon niets over :)

Omdat je met van die shorts ook aan het strand gaat liggen etc, dat heeft broekzakken, zand, ...
Hygiënische redenen dus. Is in meeste zwembaden 'verboden'. Maar als je gewoon een normale short aan hebt, en niet ene die nog tot onder je knieën komt, zeggen ze er gewoon niets over :)

Tegen mij zeggen ze sowieso niks, anders vouw ik ze ff dubbel! :)

Beetje rare reden, volgens mij willen die batties gewoon strakke bodybuilding kontjes zien.

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

Tegen mij zeggen ze sowieso niks, anders vouw ik ze ff dubbel! :)

:D Tegen mij zegt niemand iets, maar dat heb ik wel vaker.....:(

Beetje rare reden, volgens mij willen die batties gewoon strakke bodybuilding kontjes zien.

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

:D Tegen mij zegt niemand iets, maar dat heb ik wel vaker.....:(

Alleen op het internet durven mensen iets tegen mij te zeggen, ja dan durven ze wel, dan durven ze zelfs weekbans te geven! :mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven