MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Woon je soms ook nog eens op de bovenste verdieping en een plat dak? Ik wel namelijk, altijd extreem heet hier.

Heb maar 1 verdieping, maar de hele rechterkant van mn kamer is raam/kozijn dus daar schijnt nogal wat zon op.

Ga wel extra horren voor de ramen plakken morgen en alles opengooien want hier wordt ik hardstikke gestoord van.:splat:

Update boys;
27 graden eindelijk! Op naar de 26 :)

Laatst bewerkt:
hier ook 27 :s fuuu

Hoe weten jullie hoe warm het is danG? Hebben jullie een thermostaat hangen ofzo?

Sinds ik een thermostaat heb maak ik de gains van mijn leven.

MeDieVil ouwe drugschemicus, heb jij ervaring met Valeriaan als hulpmiddel voor een goeie nachtrust?

Niet echt, slaap altijd perfect:cool:. Die shit kan wel helpen maar volgens mij nogal zwak... Melatonine kan ook helpen maar ook weer vrij zwak, wat je nog hebt is cyproheptadine, verdiept de slaap en vergroot te eetlust, nadeel is wel dat je de dag nadien nogal kan overslapen, maar wel de meest effectieve en gezondste oplossing omdat het ook echt de slaap verdiept.

Dan heb je nog weed maar als ik dat dagelijks ga doen ben ik binnen de kortste keren een wrak en helemaal paranoia, niet mijn ding, slaappillen zijn te verslavend en maken de slaap juist minder diep.

Niet echt, slaap altijd perfect:cool:. Die shit kan wel helpen maar volgens mij nogal zwak... Melatonine kan ook helpen maar ook weer vrij zwak, wat je nog hebt is cyproheptadine, verdiept de slaap en vergroot te eetlust, nadeel is wel dat je de dag nadien nogal kan overslapen, maar wel de meest effectieve en gezondste oplossing omdat het ook echt de slaap verdiept.

Dan heb je nog weed maar als ik dat dagelijks ga doen ben ik binnen de kortste keren een wrak en helemaal paranoia, niet mijn ding, slaappillen zijn te verslavend en maken de slaap juist minder diep.

Volgens google is het een anti allergiemiddel?:P

Alleen op recept.:(

Weed gaat me ook nekken als ik dat iedere avond ga gebruiken.

Volgens google is het een anti allergiemiddel?:P

Alleen op recept.:(

Ja klopt, maar word ook gebruikt om in te slapen. Recept zal je wel gemakkelijk wegkrijgen, het internet bestaat ook en je kan het ook vervalsen, maar dat raad ik niet aan:D.

Wat een teringzooi zeg. Dit weekend van vrijdagmorgen (07:00) tot zaterdagnacht (04:00-05:00) wakker geweest. Zondag werd ik om 13:30 of dergelijke wakker en de afgelopen nacht heb ik naar mijn gevoel alleen maar met mijn ogen dicht gelegen en dus ben ik totaal niet uitgerust. :(

Wat heb ik vreselijk k*t geslapen zeg, ik had het raam boven m'n bed helemaal opengedaan voor de hitte. Maar het bleef zo heet dus ik werd wakker BADEND in het zweet, bovendien werd het helemaal koud door de wind die door m'n raam kwam. Toen ben ik dus om 4 uur 's nachts moeten gaan douchen en een andere pyjama aan doen, en dat klote raam maar weer dicht. Heerlijk nachtje dus....NOT:fuu:

Wat heb ik vreselijk k*t geslapen zeg, ik had het raam boven m'n bed helemaal opengedaan voor de hitte. Maar het bleef zo heet dus ik werd wakker BADEND in het zweet, bovendien werd het helemaal koud door de wind die door m'n raam kwam. Toen ben ik dus om 4 uur 's nachts moeten gaan douchen en een andere pyjama aan doen, en dat klote raam maar weer dicht. Heerlijk nachtje dus....NOT:fuu:

Waarom een pyjama aan?

Pff, leren in 30 graden :|

Bij mij was de hitte ook niet normaal, en dan ook deh ele tijd zo'n t*ring mug die aan hetk loten was :mad:

ik heb heerlijk geslapen, zelfs met een donsdeken op me:roflol:

nog steeds ziek :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven